Tisdag och en lugn dag!

God morgon på Er! Tidig morgon här hemma och Tuva-Li var inte jättesugen på att vakna när jag väckte henne imorse. Kan förstå henne med tanke på att det fortfarande var mörkt imorse.

Tuva-Li har fått frukost i magen och snart ska jag fixa till både henne och mig själv inför dagens tandläkarbesök. Funderade först på om jag skulle gå bort till Råå, en promenad på cirka en timme men då jag fått gå ungefär nu för att hinna dit i tid och i denna dimman är jag inte jättesugen på det. Så idag är vi lata och tar bilen dit, får ta en promenad framåt förmiddagen istället när det dels är ljusare och förhoppningsvis lite varmare.

Förutom tandläkarbesöket nu på morgonen så blir det en lugn tisdag utan några planer. Rätt skönt med lugna dagar efter en tidig morgon. Resten av veckan blir lugn också! På torsdag blir det en sväng ut till Väla för att handla lite presenter, på lördag kalas och på söndag kommer Tuva-Li's ena gudmor och en annan vän på besök.

Lite senare idag kommer där upp ett nytt inlägg där du kan anmäla din blogg till månadens blogg - december! Så jag hoppas att du vill vara med..

Så håll utkik någon gång efter klockan elva för att se hur du anmäler dig och vad som behövs för att du ska kunna anmäla dig till kommande omröstning!

Jag hoppas att lika många är sugna på att vara med i denna rundan som där är nu i novembertävlingen. Glöm inte bort att rösta på din favorit, du kan rösta ett par dagar till innan omröstningen stänger.

Vinnaren kommer att synas på min blogg samt i min facebookgrupp Bloggvänner som ett fastnålatinlägg under en månadstid!

Nu ska jag byta om på Tuva-Li, borsta våra tänder och fixa lite innan vi ska bege oss ut till bilen och åka till tandläkaren. Kram på er så länge 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Lycka till hos tandläkaren 😊🌸

Svar: Ja klart det gör 😊 tänkte de var lika bra att säga till dig så fort jag kom på det 😊🌸

Ja jag hjälper gärna dig ❤

Svar: Du är så snällaom vill hjälpa mig vännen! En räddande ängel 🌸😍
Sofia Werlin

jessy

Kommentar postad den

Vilken sötnos!

Svar: Tusen tack! 😍🌸
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Hoppas ni får en superbra dag! 😀💕

Svar: Tack detsamma 💕🌸
Sofia Werlin

Hanna

Kommentar postad den

ja jag tycker det är super smart verkligen :D
så nu gör jag det för att bli bättre!

Kommentera här