Spårlöst borta!

God eftermiddag på Er! Letat igenom hela lägenheten efter kameran, hittar den inte någonstans. Jag vet att jag har sett den här hemma men frågan är var?

Det är givetvis typiskt när man får lite foto idéer i huvudet och vill ta lite fina foton själv för en gångs skull. Har antagligen satt kameran på ett himla bra ställe och sen glömt bort var det stället är. Ska kolla igenom hela garderoben ytterligare en gång i hopp om att hitta den.

Låter precis som att vi har värsta röran här hemma när jag inte hittar saker men så är inte fallet. När det kommer till en liten digitalkamera är det lätt hänt att den gömmer sig mellan saker eller bakom saker. Jag hoppas på att jag hittar den, vill så gärna ta lite fina bilder på Tuva-Li själv och inte be om hjälp med det hela tiden.

På tal om annat så har jag chansen att bli veckans blogg inne hos Miss Tosse Queen. Röstningen inne på Besökstoppen avslutades igår..

Och tyvärr blev jag inte vinnaren därinne men tusen tack till alla som har röstat på mig därinne. Inlägget med alla länkar kommer upp under kvällen alternativt under morgondagen.

Nu ber jag Er om en ny tjänst, där Ni även denna gången får en länkning till era bloggar. Kanske blir det en liten vinst till någon av Er som röstar med, vad säger Ni om det?

Så klicka Er in på Miss Tosse Queen och veckans blogg och lägg Er röst på mig (http://sofiawerlin.se). Kommentera sedan här i min blogg när Ni har röstat så skriver jag upp er och länkar efter avslutad omgång.

Nu ska jag leta vidare efter min kamera ytterligare en gång! Så himla typiskt att den är spårlöst borta! Såg den senast för bara någon vecka sen men var?

Gilla gärna inlägget genom att klicka på ❤️
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Misstossequeen

Kommentar postad den

Hej 😊
Din blogg har blivit nominerad av dina/mina läsare i min Veckans blogg tävling 😊 nu är det dax att rösta fram en vinnare! 😃 In i bloggen för mer info! 🌸 lycka till! 🌸

Svar: Tack! 🌸😍
Sofia Werlin

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Haha, alltså det där med grejer som försvinner, jag är expert på att "städa" bort mina saker och sen hittar jag dem aldrig. Blir galen på mig själv när det händer! ;) Hoppas du hittar kameran iaf!! :) 👏🏼 sv: Tusen tack snälla du! :-*

Svar: hädanefter ska jag börja skriva upp var jag lägger saker så dem inte kommer bort 😬. Än är kameran inte hittad 😩
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Svar: Så lite så vännen 🌸

Haha bra för jag dör av nyfikenhet 😂😍

Svar: Skoj att Ni blir nyfikna över vad som händer 😉
Sofia Werlin

Corina

Kommentar postad den

Gillar

Evanessè

Kommentar postad den

Hur går det med kameran? Tröttsamt när man inte hittar saker - men den ligger inte i en garderob, i en svart väska? :)

Svar: Ingen lycka än med kameran :(
Får kolla igenom mina garderober igen där jag har väskorna.. 😬
Sofia Werlin

Tuva Björnwall

Kommentar postad den

hoppas du hittar kameran!!

Svar: Jag med!! Än har den inte kommit fram 😩
Sofia Werlin

beccalundin.blogg.se

Kommentar postad den

Nej men vad tråkigt när saker försvinner, hoppas du hittar kameran snart🌸

Svar: Jaa jag hoppas den kommer fram :(
Sofia Werlin

Lillgarden

Kommentar postad den

Så trist när man inte hittar saker.
En gång när Casper var liten så blev gubben av med sin nycklar. Vi letade överallt!
Sen av en händelse så frågade gubben Casper, du har inte sett mina nycklar.
Då sprang Casper snabbt och öppnade kylen och i ett av facken i dörren fiskade han upp pappas nycklar! Där hade vi ALDRIG hittat dom, haha!

Svar: Haha 🙈😂.
Så himla trist när saker försvinner. Får be om hjälp med att leta, bättre med någon annans ögon också..
Sofia Werlin

Kommentera här