Söndagkväll, webinar och mina planer!

Söndagkväll igen! Tuva-Li sover, jag passar på att kolla på reprisen av Svenska Hollywoodfruar och inväntar att min utbildning inom Forever Living ska starta..

Det är så roligt att kunna utvecklas på mängder med olika sätt! Skönt att dessa kurserna oftast sänds på kvällarna när Tuva-Li sover, så man kan sitta i lugn och ro och kolla samt lyssna. Ska försöka göra den sista delen på mitt lilla test också, sen är det klart! Gäller att vara effektiv om kvällarna när man har egentid.

Nästa steg är att ha lite presentationer för potentionella personer som jag gärna vill arbeta med! Jag kommer ALDRIG tvinga någon att börja med Forever men trettio minuter av någons tid för att sitta ner och lyssna och fråga är inget. Det är helt klart värt det - är det sen inget som passar just dig! Så är det bara att tacka för visat intresse i alla fall.

Ni gissar på bra när det gäller mitt lilla projekt inför nästa månad! Jag tänkte hålla er på halster ungefär två veckor till men nä..

Jag har fått gissningar på allt från förskoleplats, nytt jobb och även om jag är gravid. Nej, nej och nej!! Inget av dessa är det, än har jag inte fått någon förskoleplats, jag har heller inget nytt jobb och gravid är jag definitivt inte.

Det är kanske inget jättewow för Er! Men för mig som har bloggat i över tio år är det ett nytt steg. Efter tio år på samma bloggportal kommer jag att vid månadsskiftet oktober/november att ta klivet från blogg.se och byta portal.

Förhoppningsvis är det rätt beslut för både mig och bloggen! Jag känner att jag vill ta bloggen till nästa steg och få den att utvecklas mer. Så de första dagarna runt månadsskiftet kommer det kanske se lite annorlunda ut. Men Ni kommer fortfarande kunna skriva in sofiawerlin.se så hamnar Ni rätt. Vad tror Ni om flytten?

Nu ska jag passa på att fixa lite och svara på era kommenterar innan mitt webinar startar! Uppdaterar imorgon, sov så gott alla fina! Kram på Er 🌸

Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kommentar postad den

Kul att förnya sig lite :)

Svar: Ja det behövs ibland :D
Sofia Werlin

Linnea

Kommentar postad den

Åh, det quotet var riktigt bra <3

Tack, ja showen var kanonbra, riktigt rolig att se - dock svårt att fota :S

Svar: Visst är det bra? 🌸
Sofia Werlin

Miss Tosse queen

Kommentar postad den

Åh vad kul för dig 😃🌸 vilken portal blir det? 😊

Svar: Tusen tack vännen! 🌸💕
Sofia Werlin

Sofie

Kommentar postad den

Så spännande att du ska byta portal! Lycka till :)

Svar: Tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Fröken rödlök

Kommentar postad den

Vad spännande :)

Svar: Väldigt! :)
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Så roligt!! Skönt att du kommer ha samma adress så man lätt hittar tillbaka 😄

Svar: Ja mitt domännamn kommer jag inte lämna 😀
Sofia Werlin

Lillgarden

Kommentar postad den

Åh vad spännande med ny portal och nya steg!
Låter verkligen som att livet flyter på för dig just nu!

Sv: Fungerar rätt bra här. Så länge man påminner gubben om att lägga saker där dom ska vara.
Jag har lite kontrollbehov där och behöver att var sak har sin plats och kämpar så med att få till det här hemma.
Men den stora skålen för nycklar, kamera och annat är en av dom bättre idéerna!

Ha en fortsatt fin vecka!

Svar: Ja jag kände att det var dags för en flytt och nya möjligheter nu! 🌸
Sofia Werlin

Emmamatilda

Kommentar postad den

Spännande att byta, vad blir det för portal? ☺️ Jag är med sugen på att byta, men vet inte varför egentligen och till vad. Vill bara?! Haha.

Svar; ja han var så otroligt duktig, kunde aldrig i min värld tänka att han skulle vara så pass duktig! :)

Svar: Haha! Ibland känner man för en förnyelse ☺️🌸
Sofia Werlin

Kommentera här