Snabb leverans!

Igår skrev jag inlägget om att jag skulle få hem skrivaren EcoTank ET-3600 från Epson i samarbete med Buzzador. Trodde att den skulle levereras först nästa vecka..

Föga förvånad blev jag när jag hade fått mail från posten om att där fanns ett paket från just Buzzador att hämta.

Trodde att det var ett paket inför en annan kampanj som hade kommit. Himla tur jag valde att hämta ut paketet när vi skulle köra, för på vagnen hade det aldrig fått plats.

Trodde inte att det skulle gå så snabbt att få leverans på skrivaren! Lovar att visa bättre bilder imorgon på allt i paketet 😍

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sanemro

Kommentar postad den

Gud vad kul! :D

Svar: Ja jätteskoj 😀
Sofia Werlin

Kattis

Kommentar postad den

Alltid kul när man får saker levererade fortare än man förväntat sig!☺

Svar: Verkligen 😍👏🏼
Sofia Werlin

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kommentar postad den

Kul med snabb leverans :)

Svar: Ja jätteskoj 😍👏🏼
Sofia Werlin

Jeanette

Kommentar postad den

Härligt med snabb leverans :)

Svar: Ja jätteskoj 😍👏🏼
Sofia Werlin

Lucy

Kommentar postad den

Gud vad roligt:D

Svar: Ja jätteroligt 😀😄
Sofia Werlin

carolines

Kommentar postad den

Men åh vad spännande!!

Svar: Ja så himla spännande och skoj ☺️🌸
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Spännande 😀


sv: tack! ska fundera lite, återkommer isåfall på mail 😘

Marie

Kommentar postad den

Oh snabb leverans gillar vi

Svar: Verkligen 😍👏🏼
Sofia Werlin

Matilda Berlin

Kommentar postad den

Åh vad kul att du fick den! Jag sökte med men fick den tyvärr inte, så testa den för min del med ;) Kram

Svar: Ja jag blev jättepaff att jag kom med! Trodde verkligen inte det. Lovar att testa för dig med 😍☺️
Sofia Werlin

Kommentera här