Sexton kilo!

Nu är det ett tag sen jag uppdaterade Er om hur det går med vikten! Jag har valt att inte väga mig för ofta, för jag vet med mig att jag utvecklar ett dåligt förhållande till vågen..

Trodde inte att det hade hänt något speciellt på vågen sen sist men lite hade där allt hänt.

När jag började min hälsoresa till ett bättre mående visade vågen siffrorna 110.8 kilo. Etthundratio kilo!! Jag skäms över att skriva dessa siffrorna.

Nu har tre månader gått sen min start med C9 från Forever Living och det är det bästa beslutet jag någonsin har tagit. Under mina nio dagar med C9 gick jag ner -5.2 kilo och tappade totalt på alla mätpunkter över -40 cm.

Nu tre månader senare visar vågen -16 kilo - SEXTON KILO! Jag är så galet stolt över mig själv och jag kämpar varje dag mot att sockermonstret i mig INTE ska ta över igen och förstöra mina resultat. Totalt har jag tappat över -60 cm - SEXTIO - på alla mätpunkter.

Vill Ni veta mer om C9 så får Ni gärna kontakta mig på [email protected] 🌸

 
 Gilla gärna inlägget, tryck på ❤️.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ida

Kommentar postad den

sååå bra jobbat :D är också under en viktresa just nu, så kolla gärna in min blogg :D

Svar: Tusen tack! 🌸
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Så himla bra jobbat! Härligt! 😀

Svar: Tusen tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Wow, sjukt bra jobbat!! :)

Svar: Tusen tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Julia

Kommentar postad den

bra jobbat! :)

Svar: Tusen tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Hanna

Kommentar postad den

Tack vännen! Bara fortsätta kämpa så blir de nog super bra :D

Svar: Det kommer det bli 🌸☺️
Sofia Werlin

Miss Tosse queen

Kommentar postad den

Grattis, heja dig! 👍🏼👌🏼👊🏼😍🌸❤️

Svar: Ja det tycker jag med 😊

Bara att höra av dig så löser vi det med fotograferingen 😊🌸❤️

Svar: Tusen tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Linnéa

Kommentar postad den

Åh, grymt jobbat tjejen <3

Svar: Tusen tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Eva Eltén

Kommentar postad den

Bra jobbat! Längtar så efter att få börja träna igen och få en sundare livsstil 😊👍

Svar: Tusen tusen tack! 🌸💕
Du får njuta av bebis först ett tag 😘
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Vad du är duktig!!

Svar: Tusen tack! 🌸☺️
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Så duktig du är som har kämpat på så bra! Inte lätt att stå emot när kroppen skriker efter något sött. Det syns verkligen en stor skillnad! Kram <3

Svar: Tusen tusen tack! 🌸😍
Sofia Werlin

Jenny

Kommentar postad den

wow vad duktig du är!! GRYMT resultat :)

Svar: Tusen tack! ☺️🌸
Sofia Werlin

Matilda Berlin

Kommentar postad den

Wow, sjukt bra jobbat tjejen! Kram

Svar: Tusen tusen tack! 😍🌸
Sofia Werlin

Lillgarden

Kommentar postad den

WOW!

Evanessè

Kommentar postad den

Jättebra jobbat! :)

Kommentera här