Ruggig dag och nya samarbeten!

God eftermiddag! Idag är det kallt och ruggigt utomhus, dimman ligger tät mellan husen och idag ser man inte över till Danmark, man ser inte ens havet som vi brukar göra..

Tuva-Li får vara mitt lilla element idag! Vanligtvis lägger jag över henne i sin spjälsäng när hon har somnat men idag fryser jag och hon värmer så himla mycket när hon ligget i min famn. Och hur mysigt är det inte att ha henne sovandes i famnen? Kommer en dag när de är alldeles för stora för att sova i famnen på en. Så jag njuter av varje liten sekund.

När hon har vaknat ska jag ställa mig och laga lite middag. Tuva-Li fick lunch tidigare i form av fiskgratäng med potatismos och torsk, så himla glad att hon gillar fisk, då jag mer än gärna själv äter det minst två dagar i veckan. Idag blir det dock ingen fisk till middag.

Fick ett himla roligt mail tidigare idag! Vad det gäller kommer Ni att få se och läsa om längre fram. Älskar denna typen av samarbete och att jag får dela med mig av det till Er läsare.

Förhoppningsvis får jag hem det jag ska visa upp snart! Så himla mycket fint och jag hoppas att det ska uppskattas av Er läsare med.

Jag tycker att det är helt perfekt, speciellt när det kommer till presenter! Denna typ av inlägg uppskattas alltid av mig, älskar att läsa om tips i andras bloggar för att själv kunna hitta saker. Så jag hoppas att mina kommande inlägg kommer att gillas utav Er.

Nu ska jag kolla klart på Top Chef och sen försöka lägga ifrån mig Tuva-Li, så man i alla fall kan förbereda middagen. Glöm inte bort att anmäla dig eller någon annan till månadens blogg för decembermånad. Kram så länge 🌸

 
Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Kommentar postad den

Spännande, hoppas det är ett roligt samarbete

Svar: Ja det är jätteskoj ☺️😍
Sofia Werlin

Miss Tosse queen

Kommentar postad den

Ja njut för en vacker dag är hon för stor, i know the feeling 😂🌸

Svar: Jaa det går alldeles för snabbt 😬
Sofia Werlin

Sofie

Kommentar postad den

Så spännande det låter 😄

Svar: Jaa ska bli så skoj att få visa upp vad det är sen ☺️🌸
Sofia Werlin

moamedalicia.blogg.se

Kommentar postad den

Ser fram emot att se vad det är för samarbete 😘 Svar: tack snälla för grattishälsningen 💕

Svar: Ska bli så skoj att få visa er samt tipsa er när det närmar sig :D
Sofia Werlin

Julia

Kommentar postad den

Spännande :)

Svar: Ska bli skoj att få visa sen när det har kommit 😍🌸
Sofia Werlin

Erika

Kommentar postad den

Vad roligt med samarbeten :)

Svar: Ja så himla skoj 😍
Sofia Werlin

Netti Starby

Kommentar postad den

Vad spännande med ett nytt samarbete :-D Kramis

Svar: Ja himla skoj 😍🌸
Sofia Werlin

Hanna

Kommentar postad den

nej verkligen inte, jag tvingar ut mig kan jag lova, ingenting jag uppskattar alls haha :) men det måste göras!

Svar: Ja men så är det verkligen! Men det känns alltid bättre efteråt ☺️
Sofia Werlin

angus

Kommentar postad den

va spännande!
klubba oxå igenom ett roligt sammarbete idag! wiii

Svar: Vad roligt! 😍🌸
Sofia Werlin

Tilda%20Barkselius

Kommentar postad den

Men så kul att du har ett samarbete på gång :)

Svar: Ja så himla skoj ☺️🌸
Sofia Werlin

Jenny

Kommentar postad den

åh vad roligt och spännande med ett samarbete :)

Svar: Ja himla skoj 😍🌸
Sofia Werlin

Kommentera här