Rösta - få länk!

Jag har chansen att bli veckans blogg på Besökstoppen! Vore jätteroligt att få vinna men då behövs rösterna från Er läsare.

Har du en blogg och du väljer att rösta på mig - skriv då en kommentar här i bloggen när du har gjort det, så kommer jag göra ett inlägg när röstningen är avslutad med länkar till alla som har röstat.

Skulle bli otroligt tacksam om jag fick just din röst 🌸.

Röstningen sker i den högra menyn och du kan som sagt rösta en gång per dygn och du röstar inne på Besökstoppen

 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Malin

Kommentar postad den

Jag har röstat nu! Håller tummarna för dig ;)

Svar: tack för din röst! Rösta gärna varje dag 😉🌸
Sofia Werlin

WWW.nouw.se/jasmineivanoff

Kommentar postad den

Vad häftigt, ska genast gå in och rösta såklart! 😀

Svar: tack för din röst! Rösta gärna varje dag 😉🌸
Sofia Werlin

Kommentera här