Kommentarer

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

Jag har röstat!!

Svar: tusen tack för din röst :). Länkar och vinnaren av armbandet kommer upp imorgon 🌸
Sofia Werlin

Http://evsing.blogg.se

Kommentar postad den

Såklart jag röstar på dig 😊

Svar: tusen tack för din röst :). Länkar och vinnaren av armbandet kommer upp imorgon 🌸
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Svar: Ja riktigt kul, man får så mycket motivation :D

Har satt upp mig den 7 nov :D <3

Svar: Skriver upp dig på den 7 november vännen 🌸😘
Sofia Werlin

Erika

Kommentar postad den

Fick inte upp listen där man kunde rösta, annars hade jag självklart gjort det :)

Kattis

Kommentar postad den

Men självklart lägger jag min röst på dig och din blogg, done!:)

sv: hehe ja, han gav mig en riktig utmaning med alla dom frågorna!:P

Svar: tusen tack för din röst :). Länkar och vinnaren av armbandet kommer upp imorgon 🌸
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Ja jag blev väldigt glad av de motiveringarna jag fick!☺️

Svar: Ja det förstår jag verkligen ☺️🌸
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Nu är Veckans blogg röstningen avslutas i min blogg 🌸 gå in och kolla om du blev en av de tre som vann 🌸

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

Grattis grattis ;-)

Svar: Tusen tack!
Sofia Werlin

Sandra SG

Kommentar postad den

ojoj vilka vackra blommor!

Svar: Visst är dem? 😍🌸
Sofia Werlin

Kommentera här