Onsdagkväll!

Hej alla fina! Hoppas att ni har haft en mysig dag trots kylan. Nog för att hösten är en mysig årstid men kylan är inte rolig. Lite sol som värmer lite hade inte skadat.

Vi kom hem från mamma/mormor för ett litet tag sen och Tuva-Li är nattad för kvällen! Just idag har hon varit omöjlig till att natta vid både vila och som nu inför natten. Skrikfest deluxe och hon spänner sig i famnen som jag vet inte vad. Jag blir mer eller mindre dränerad på energi vid de tillfällena. Det är inte alltid lätt att vara ensamstående och jag tänker inte förfina något här i bloggen och säga att allt är en dans på rosor. Man får lov att tycka att det är jobbigt även om jag älskar Tuva-Li villkorslöst och till all oändlighet.

Och trots att mitt hjärta går i tusen bitar varje gång hon blir ledsen eller slår sig. Eller att hon ger mig gråa hårstrå varje dag och testar alla möjliga gränser, så är det klart att man hade velat ha hjälp här hemma vissa dagar. Men de flesta dagar så är det himla skönt att vara ensam med ljuset i mitt liv.

Klockan ställd inför morgondagen! Klockan tio ska vi möta upp Eva ute på Väla för lite mys.

Jag ska ut och handla lite presenter samt spana in klänningen från Newbie's Limited Edition. Jag är fullkomligt kär i den och jag hoppas innerligen att den finns i Tuva-Li's storlek. Vill inte köpa en större storlek heller för då kommer den bara bli hängandes innan den kan användas.

Kan inte heller kolla via Kappahl's hemsida om den finns i butik då där är något problem med deras karta. Typiskt när man ska kolla efter något.

Nu ska jag kolla på säsongspremiären av Grey's Anatomy! Så jag rundar av inlägget och önskar er en fortsatt trevlig kväll. Kram på Er 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sofie

Kommentar postad den

Hoppas din kväll är bra ☺️🌸

Svar: Tack så mycket! 🌸
Sofia Werlin

Jeanette

Kommentar postad den

Jobbigt det låter med nattningen, hoppas det går lättare imorgon :)

Svar: Det gick mycket lättare igår ☺️
Sofia Werlin

linda

Kommentar postad den

Gud vilken fin klänning!

Svar: Visst är den? 😍
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Greys anatomy är bäst haha har börjat kolla om från början och kollat som en idiot ^^

Svar: Haha samma här, dock via tv! Man hinner se mycket serier som mammaledig 😂🙈
Sofia Werlin

ajlimullersandvik.blogg.se

Kommentar postad den

Hoppas att du hittar massor av härlig shopping :D :D

Svar: Blev presenterna och lite nytt till lillan 🙈
Sofia Werlin

Kommentera här