Onsdag och bilder!

God eftermiddag på er! Hoppas att Ni har haft en bra onsdag hittills. Idag är det kallt och grått ute, så vi passar på att mysa här hemma.

Packade upp och installerade skrivaren innan idag som Ni såg i tidigare inlägg. Snabbt och smidigt att fixa den, det som egentligen tog tid var när bläcket skulle kalibreras rätt. Men i övrigt är den väldigt enkel och smidig. Något stor så funderar just nu på var jag ska ha den utan att Tuva-Li trycker på alla knappar och kommer åt bläcket.

Givetvis har jag hunnit testa den ordentligt! Har skrivit ut åtta stycken bilder till ena ramen här hemma, blev jättebra och bilderna blev jättefina. Så himla smidigt att kunna ta fram dem via mobilen och skriva ut direkt. Slippa starta upp datorn bara för den sakens skull.

Ska fixa med mitt CV sen tänkte jag och vad passar då inte bättre att skriva ut ett exemplar för att se hur det blir. Men än så länge är jag nöjd med skrivaren!

Blir en lugn onsdag överlag! Just nu försöker jag få Tuva-Li till att vila så jag kan sitta med mitt CV i lugn och ro sen..

Försökte få henne att somna i sin spjälsäng men då började hon bara gråta något enormt så hon knappt fick luft! Någon form av separationsångest, de kommer ju in i de faserna då och då.

Men blir lite jobbigt att sitta med henne i famnen och samtidigt skriva på datorn! Vill helst sitta med mitt i lugn och ro utan att behöva avbryta stup i kvarten! Blir inget bra CV då. Men just nu vägrar hon att somna i min famn med, trots att hon knappt kan hålla ögonen öppna - något trött mamma!!

Får försöka lägga henne så uppdaterar jag senare! Ska svara på Era kommenterar med, men får ta det sen. Kram på Er så länge 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Vilka fina ramar. Hoppas du får till ditt CV tycker sånt där är jättesvårt att skriva :).

Svar: Inte alls lätt med CV! Trodde jag skulle få slippa att skriva ett nytt 😬😩
Sofia Werlin

Sandra

Kommentar postad den

Lycka till med cv-skrivandet!

Svar: Tack! Jag gav dock upp, programmet bara bråkade 😩
Sofia Werlin

Netti Starby

Kommentar postad den

Vad jobbigt och hoppas att du lyckas skriva ditt CV. Kramis

Svar: Blev inget skrivande 😩. Programmet bara bråkade så jag gav upp för idag..
Sofia Werlin

JoJo

Kommentar postad den

vilken fin ram och så fina bilder på dottern! :D

Svar: Tusen tack fina du! 😘💕
Sofia Werlin

Lillgarden

Kommentar postad den

Så fina bilder på fin tjej!

Svar: Tusen tack! 😍🌸
Sofia Werlin

Mamma Malin

Kommentar postad den

Åh, inte roligt när det är så. Hoppas du kunde skriva i ordning det i alla fall!

Svar: nä blev inte CV-skrivande! Programmet bara stängde ner sig 😩
Sofia Werlin

Marie

Kommentar postad den

Så fint tavelset

Svar: Visst är det? Köpt i Ullared :)
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Hoppas dagen har varit bra och att du har fått en chans att använda skrivaren lite :D Så bra att den var smidig att komma igång med att använda! Kramar <3

Svar: Ja verkligen jättesmidig 😍
Sofia Werlin

Kommentera här