Omställning och klippa!

Personen som kom på det där med att ställa om klockan hade nog själv inga barn! Jag tycker att det är så dumt att hålla på att ställa om klockorna..

Tuva-Li slog upp sina ögon halv sex (halv sju enligt hennes "rutiner"). Jag var lagom pigg på att gå upp vid den tiden, så försökte få henne att somna om och det gick i ungefär en halvtimme, sen vaknade hon klockan sex igen. Var bara att gå och fixa till morgonmålet.

Nu sover hon igen och jag ska strax äta lite frukost! Passa på att ta lite frukost i lugn och ro medan Tuva-Li vilar. Jag tyckte att det var lite tidigt att äta klockan sex imorse.

Idag blir det en lugn måndag! Jag skulle egentligen haft lite möten ikväll angående Forever-verksamheten men jag lyckades inte få in någon ikväll..

Kvällen blir lugn istället och förbereda inför, förhoppningsvis, torsdagens spakväll med våra Forever produkter. Sista dagen för att svara är imorgon och jag hoppas att någon vill komma och testa på våra produkter.

Detta är mer för att jag ska få öva och kunna hålla egna visningar m.m i framtiden om där är någon som vill ha en hälsokväll eller spakväll. Så är Ni sugna på att bli ompysslade på torsdag eller vill veta mer om vår Forever-verksamhet? Skicka då ett mail till mig på [email protected]

Igårkväll fick jag mer eller mindre ett bryt på mitt hår! Sen Tuva-Li föddes är det slitet, det finns ingen tillstymmelse till frisyr och jag behöver tvätta det mer eller mindre varje dag.

Jag är så trött på det! Just nu är jag väldigt sugen på att klippa upp det en bra bit så det hinner återhämta sig och växa ut snyggt igen.

Spelar ingen roll om jag klipper topparna var åttonde vecka för det är lika mycket katastrof efter någon vecka igen. Jag är galet sugen på att klippa det till en bit ovanför axlarna ungefär, just nu går det en bit nedanför skulderbladen, så det kommer inte bli någon liten klippning i så fall.

Sen vet jag inte om jag hade passat i så kort hår! Eller kort och kort, där blir ju längd ändå trots att det går till axlarna, men är van vid det långa håret..

Hur hade Ni gjort? Klippa eller inte klippa? Ligger en bild längst ner i inlägget med hur håret ser ut, både som långt och kort.. Kommentera gärna vad Du tycker! 🌸

Nu ska jag fixa lite här hemma medan Tuva-Li sover! Uppdaterar lite senare igen, tills dess får Ni ha en bra måndag. Kram på Er 🌸

Tryck på ordet "långt" eller "kort" och sedan på Vote för att rösta! 🌸
Vilken längd?
 
 
 
pollcode.com free polls
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Netti Starby

Kommentar postad den

Jag tycker också att det är störande att ställa om klockan :-D Kramis

Svar: Skönt att jag inte är ensam om att tycka det 🙈
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Nu älskar jag långt hår och har själv lite nedanför troskanten men jag har det ALLTID uppsatt i en knut, inte ens en snyggt slarvig knut utan jag snurrar bara upp håret. Skittrist men att klippa det klarar jag inte =) Men du var jättefin i kortare hår och så växer det ju fort ändå, skönt att klippa igenom det.

Svar: Gillar själv långt hår men just nu är jag så trött på att det är slitet och tråkigt. Så ett ordentligt klipp hade inte skadat, så det växer bättre 😍☺️
Sofia Werlin

Mamma Malin

Kommentar postad den

Jag hade definitivt klippt! Jag älskar att få lite förändring i håret så det blir alltid något nytt hos frissan.

Svar: Ja men jag är likadan ☺️.
Sen växer det mycket bättre om man faktiskt klipper bort allt det slitna och tråkiga :)
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Håller ned dig helt! William har vaknade 05 både igår och idag -.- låt tiden vara istället...

Svar: ja men eller hur?! Såå onödigt att ställa om klockorna! Inte ens i alla länder man gör det 😬
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Åh jag tyckte också det va sjukt jobbigt att ställa om klockorna 😵

Svar: ja men eller hur?! Såå onödigt att ställa om klockorna! Inte ens i alla länder man gör det 😬
Sofia Werlin

FrökenTV, bloggen om tv och film

Kommentar postad den

att ställa om klockan känns så onödigt. Man gör det ju inte ens i vissa andra länder så fattar inte varför vi gör det.

Svar: ja men eller hur?! Såå onödigt att ställa om klockorna! Nä men precis, fattar inte varför vi ska hålla på att ställa om fram- och tillbaka 😬
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

haha förstår inte poängen med att ställa om klockorna egentligen, rutinerna bara rubbas! Haha :)

Svar: ja men eller hur?! Såå onödigt att ställa om klockorna! Inte ens i alla länder man gör det 😬
Sofia Werlin

Sandra

Kommentar postad den

Oj så tidigt! Stackars dig :P Jag röstade på kort hår!

Svar: just nu är jag inne på att klippa det kort ☺️
Sofia Werlin

Kattis

Kommentar postad den

Helt onödigt att ställa om klocka även om man inte har barn tycker jag!:P Vad gäller håret så tycker jag definitivt du ska klippa dig och du ser ut att passa väldigt bra i det kortare håret!!:)

Svar: Ja så himla onödigt!!
Just nu är jag inne på att klippa det kort ☺️
Sofia Werlin

ajlimullersandvik.blogg.se

Kommentar postad den

Röstade för klippa, tycker ALLTID man ska klippa när man har råd att klippa ^^

Svar: just nu är jag inne på att klippa det kort ☺️
Sofia Werlin

Jeanette

Kommentar postad den

Jag tycker absolut du borde klippa! :) Tycker det är väldigt fint med kortare hår, funderar faktiskt själv på att klippa mig

Svar: Just nu är jag väldigt inne på att klippa av det ☺️
Sofia Werlin

Erika

Kommentar postad den

Ja det där med att ställa om klockan, så korkat!

sv. Åh, tack :D

Svar: Eller hur? Så onödigt, bättre att hålla det på samma tid 😬
Sofia Werlin

Gabriella

Kommentar postad den

Härligt med en lugn dag!!

Svar: Ja det behövs ibland :D
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Ja, det är krångligare med tidsomställningen när man har barn som är lite yngre :( Jag ogillar när det ändras till sommartid eftersom jag är morgontrött, men kände att det var helt okej igår när jag fick sova en timme längre istället :D Jag tycker att du är fin i både långt hår och lite kortare, men fotot med lite kortare ser nog finast ut :D Kramar <3

Svar: Tack 🌸. Just nu är jag inne på att klippa
Hade jag fått bestämma hade jag valt att behålla vintertid året om 🙈
Sofia Werlin

Mirre

Kommentar postad den

Tycker också att det är störande med omställningen, vår tös vaknar också andra tider nu

Svar: Så himla onödigt att ställa om! Hade gärna behållt vintertiden året om 🙈😬
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Jag tycker kort hår är såhimla fint :D

Svar: Just nu är jag väldigt inne på kort hår, så får se om det blir något klipp 🙈
Sofia Werlin

Julia Johansson

Kommentar postad den

Tycker du passar i långt hår :D

Svar: Tack! Fast just nu ser det inte ut som på bilden 🙈
Sofia Werlin

ullie

Kommentar postad den

alltdi fint me långt men tror nog me på att klippa det så det växer mera jämt o så blir det nog friskare ska du se
uach ja som vi säger vill att detta tramset me tiderna ska sluta bättre en tid hela tiden
fin tisdag kram

Svar: Ja men precis 😀.
Så just nu är jag inne på att klippa
Sofia Werlin

Tilda Barkselius

Kommentar postad den

Åh jag är också så sugen på att klippa mig!

Svar: Håret blir ju så fräscht 😍
Sofia Werlin

Kommentera här