New in!

Givetvis var klänningen från Limited Edition-kollektionen slut i Tuva-Li's storlek och 122 kan hon verkligen inte ha förens hon är ungefär 6-7 år. Att ha en klänning hängandes så länge går inte.

Eller det går men risken finns att den kanske glöms bort och det är lite synd! Vet att den finns i hennes storlek på hemsidan och jag är så himla sugen på att beställa den. Den är underbart fin 😍.

Jag passade istället på att köpa en annan klänning och ett par strumpbyxor när dem hade 25% på övriga sortimentet i butiken. Blev en annan klänning som också är nyinkommen.

Gilla gärna inlägget, tryck på ❤️.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sandra

Kommentar postad den

Vilken underbar klänning!

Svar: Visst är den? 😍
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Så fin 😃😍

Svar: Visst är den? 😍
Sofia Werlin

Miss tosse queen

Kommentar postad den

Svar: Nej jag fick aldrig chansen att testa dem 😂 får köpa hem nya haha

Mischievous

Kommentar postad den

Ja det är rätt skönt, måste säga att jag föredrar nog hösten på Malta ramför sommaren, riktigt härlig värme i luften nu :)
Jättefin klänning!

Svar: Ja det kan jag förstå! Lagom värme är bäst :)
Sofia Werlin

Mischievous

Kommentar postad den

Ja det är rätt skönt, måste säga att jag föredrar nog hösten på Malta ramför sommaren, riktigt härlig värme i luften nu :)
Jättefin klänning!

Mamma Malin

Kommentar postad den

De har så mycket fint, särskilt till tjejerna. Gissar att det blir en del shopping på KappAhl framöver!

Svar: Ja jag älskar Newbie's sortiment 😍
Sofia Werlin

JoJo

Kommentar postad den

vilken himla fin klänning! :D

sv; haha är skönt att höra att fler är som mig xD

Svar: Visst är den? 😍
Sofia Werlin

Martina

Kommentar postad den

Vilken supergullig klänning! <3

Svar: Visst är den? 😍💕
Sofia Werlin

Marie

Kommentar postad den

Jättefin somrig klänning

Svar: Ja den är jättefin!
Kommer bli fin nu i höst med med en tjockare kofta och tjockare strumpbyxor till 😍
Sofia Werlin

Emma

Kommentar postad den

Så fantastiskt fin 😍
Jag har beställt nya LE-klänningen och koftan 👌🏼

Emma

Kommentar postad den

Så fantastiskt fin 😍
Jag har beställt LE-klänningen och koftan 👌🏼
http://nouw.com/emmaochmelissa

Svar: Den är så galet fin 😍😍
Sofia Werlin

Kommentera här