Mysig dag och massa mail!

Trevlig eftermiddag! Hoppas att Ni har haft en bra torsdag hittills i kylan och att Er kväll fortsätta i samma positiva spår..

Klockan är redan fem och jag undrar var dagen har tagit vägen! Vi har inte gjort något speciellt mer än i förmiddags, sen har vi bara myst här hemma. Vi har lagat mat på Tuva-Li's leksaksspis, lagt puzzel och läst lite böcker.

Jag har hunnit med att avverka lite mail med medan hon har vilat och ett av mailen var väldigt viktigt! Så nu hoppas jag att detta blir en positiv fortsättning på allt, vad det handlar om kommer Ni få veta längre fram. Så tills dess får Ni vara nyfikna.. Kan Ni gissa vad det handlar om? 😉

Ska strax fixa middag till Tuva-Li och även äta själv! Resten av kvällen blir lugn och vi ska fortsätta att mysa här hemma..

Fredag imorgon och vi får se vad dagen har att erbjuda. Har inget inplanerat så blir nog en lugn dag. Hade velat åka ut till Newbiestore för att kolla lite och även handla lite nytt till Tuva-Li.

Fick presentkort i födelsedagspresent till henne så har en del att handla för samt att dem har rea i butiken just nu - perfekt inför hösten att handla på sig lite fint. Samtidigt så vill man vänta tills nyheterna kommer in också. Jag hoppas att där kommer en fin julklänning i år.

Nu ska jag ut i köket och fixa middag till Tuva-Li! Ska passa på att svara på Era kommentarer mellan varven med, så jag inte har lika många som igår att svara på. Hörs lite senare! Kram 🌸

Gilla gärna inlägget - tryck på ❤️

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Erika

Kommentar postad den

Vilken skön dag ni verkat ha :)

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Låter som en skön dag, jag undrade själv hur dagen bara kunde springa förbi, känns som jag knappt hunnit göra någonting! ;) Ha en skön kväll! sv: Tack snälla, det är kul och tipsa tycker jag :)

Julia Johansson

Kommentar postad den

Härligt med en myskväll :)

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

Svar: Ja, precis. Man vill inte äta för sent heller :) Och sambon är inte van att få lagad mat när han kommer hem från jobbet eftersom han aldrig bott ihop med någon så jag skämmer bort honom lite. Det är ju det jag kan göra medan jag bara är hemma :(

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Ja passa på nu när det är rea 😊 Jag vill med shoppa haha men Jag sparar pengar så vi kan handla inredning när Vi väl har flyttat och kommit på plats med det vi redan har 😊 En tripp till Ullared ska jag försöka charma in hos mannen min 😉😂

Svar: Ja, passar mig bra den stilen känner jag 😉👌🏼

Svar: Oh Ullared vill jag också till! Frågan är bara när man ska hinna haha
Sofia Werlin

Kattis

Kommentar postad den

Haha underbar bild på lilltjejen och tårtan!:D Nyfiken vart man absolut nu men kommer inte på alls vad det kan vara!:P

Svar: Lovar att berätta vad det handlar om när det närmar sig :)
Sofia Werlin

Gabriella

Kommentar postad den

Såå fina bilder!!

Svar: Tack 🌸
Sofia Werlin

Linnea

Kommentar postad den

Åh tack, blev supernöjd med tavlorna <3

Så söt hon är :p

Svar: Tack :)
Sofia Werlin

Kommentera här