Måndagsmorgon!

God morgon allihopa! Tidig morgon här hemma idag. Jag gick upp vid halv sju och Tuva-Li väckte jag nu vid sju..

Just nu håller hon på att dricka sin välling och jag passar på att uppdatera lite snabbt innan vi ska köra hemifrån. Dags för ett BVC-besök och sprutor klockan nio. Får köra hemifrån vid halv nio så vi hinner hitta parkering. Sen vet man aldrig hur trafiken är på motorvägen heller, förhoppningvis är det lugnt då många vanligtvis börjar jobba klockan åtta.

Ska bli spännande att se vad hon väger idag. Jag gissar på att hon väger runt 10 000 gram och är 80 cm lång. Ska bli roligt att se om jag har rätt eller ej, vid förra BVC-besöket gissade jag rätt i alla fall på vikten. Sprutorna blir mindre roliga att ta idag, då hon är mer medveten om saker nu än när hon fick dem sist.

Annars blir vår måndag lugn idag! Tråkigt väder idag med - grått, dimmigt och regn i luften. Ett riktigt höstväder med andra ord!

Så det blir nog mys här hemma! Ska ta ett race här hemma och leta efter kameran ytterligare en gång. Får kolla i min resväska ytterligare en gång och i väskan jag hade som handbagage när jag var på Rhodos. Hädanefter när jag lägger saker på ställen så ska jag skriva upp VAR jag lägger dem i mina anteckningar på mobilen - då finns där ingen risk att jag skulle glömma bort det.

Men jag blir riktigt rädd för mitt minne! I lördags när jag var ute på Väla hade jag stoppat min telefon i ena fickan på byxorna. Fick panik när jag inte hittade den så hag sprang in i butiken igen och jag trodde att den var borta. Tills jag kände igenom mina byxor. Mitt minne är katastrof efter att jag födde Tuva-Li!

Nu ska jag fixa till mig själv lite och sen Tuva-Li! Tiden gr snabbt när man ska iväg på saker. Uppdaterar när vi har kommit hem igen. Kram på Er 🌸

Gillar du inlägget? Tryck gärna på ❤️ då.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lillgarden

Kommentar postad den

Hoppas det går bra på BVC.
Vi har en stor skål i köket där lägger jag sådana bra saker som man vill ha koll på var dom är.
Gubben och är makalös på att lägga saker ÖVERALLT och lite till. Han kan gå i evigheter och leta efter nycklar och annat...

sv: Ja så skönt att det lossnade lite. Så kanske ska anmäla oss till en period till, vi får se!
Ha en fin dag!

Svar: Det gick jättebra på BVC ☺️🌸
Sofia Werlin

Linda

Kommentar postad den

Hoppas att det går bra med sprutorna!

Svar: Det gick bra med sprutorna som tur var 🌸
Sofia Werlin

Kommentera här