Lite arbete och kväll!

God kväll! Sitter i soffan och betar av lite mail, lite jobbplanering och kommentarer. Tuva-Li sover sen ett tag tillbaka och jag får lite egentid med mina planer..

Fått betat av lite under dagen idag så jag har inte så mycket kvar på min lilla lista. Man måste börja någonstans för att komma vidare. Men det ska nog bli bra detta också, lovar att berätta mer för Er sen.

Jag hoppas även att det kommer bli bra med det jag skrev i mitt föregående inlägg! Stor chans för mig som jag hoppas kan föra med sig något bra. Man måste satsa för vinna eller vad säger man?

Många planer på gång och mycket som ska planeras och fixas inför detta! Talar lite i gåtor, jag vet, men kan inte avslöja allt direkt ju..

Jag hoppas att ena planen blir bra och att jag får svar! Kan nog bli riktigt grymt och otroligt roligt att göra men detta är inget jag planerar ensam, planerar tillsammans med Josefin! Så både hon och jag hoppas att vår lilla planering går igenom så vi kan börja avslöja för Er vad vi sysslar med i våra bloggar.

Planerar även hur jag ska utvecklas och arbeta framåt med min Forever Living verksamhet! Många tankar och idéer som rör sig i huvudet och tillslut blir det nog bra. Som jag skrev längre upp - man måste satsa för att vinna! Saker och ting kommer inte av sig själv.

Nu ska jag passa på att kolla på lite tv och svara på era kommentarer! Ska fixa med det sista anteckningarna innan sängen kallar. Sov så gott sen och kram på Er! 🌸

Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Malin

Kommentar postad den

Även om du inte säger B utan bara A så låter det som något riktigt roligt för dig 😄💕

Svar: Hehe lovar att berätta vad det handlar om när det närmar sig! ☺️🌸
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Mysig kväll ändå 😚

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Nu gör du mig mega nyfiken ju 😂😂

Svar: Hehe lovar att berätta vad det handlar om när det närmar sig! ☺️🌸
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Den kvinna som hinner att ställa om sig från att ha misstänkt UVI till att föda barn och bli mamma under en och samma dag kan klara precis vad som helst! Lycka till med dina planer fina Sofia <3 Kramar <3

Svar: Tusen tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Sara Ekman

Kommentar postad den

spännande :)

Amanda

Kommentar postad den

Vad spännande allt låter 😃

moamedalicia.blogg.se

Kommentar postad den

Wow, vilket underbart namn ni har på er urgulliga dotter 😍

Svar: Tack så mycket! 🌸
Sofia Werlin

Evanessé

Kommentar postad den

Spännande saker på gång :)

Svar: Ja bara att hoppas det blir bra ☺️
Sofia Werlin

Linda

Kommentar postad den

Så duktig du är :-)

Svar: Tack! 🌸
Sofia Werlin

Ida

Kommentar postad den

kul med många bollar i luften :D lycka till!

Svar: Ja jätteskoj :D
Sofia Werlin

Kommentera här