Kylig torsdagsmorgon!

God morgon denna kyliga torsdag! Vi har varit uppe sen klockan sju imorse och just nu leker Tuva-Li med sina saker..

Solen är på väg upp och jag hoppas på en fin höstdag idag! Om ett tag ska jag börja fixa till både mig själv och Tuva-Li, lite i tio ska vi köra ut mot Väla och möta upp Eva för lite shopping därute.

Jag ska handla två presenter samt kolla om klänningen från KappAhl finns! Den är så otroligt fin och koftan som tillhör är också fin, men har redan en liknande från Newbie så behöver inte ha två stycken. Får väl se om jag kommer ut med någon Newbiepåse eller ej, hittar kanske något annat fint annars! Såg att Kappahl hade 25% på alla barnkläder (förutom Limited edition) så man kan ju hoppas att det i så fall även gäller i Newbiestore.

Annars blir dagen lugn! Får se hur länge vi stannar ute på Väla nu under förmiddagen- och eftermiddagen. Ska skriva till en tjejkompis om de fortfarande ville ha besök sen i eftermiddag..

Lite trevligare att umgås med folk än att sitta hemma ensam nästan hela eftermiddagen och kvällen. Sen får Tuva-Li chans att umgås med andra och leka, lite roligare för henne också, då jag inte alltid är rolig att leka med. Så den dagen hon ska börja skolas in kommer nog gå bra, hon är inte speciellt blyg av sig, inte än i alla fall.

Sen är det väl klart att man som förälder önskar att ens barn är lite blyga när det gäller okända människor! Jag vill inte att Tuva-Li ska gå med vem som helst, men det är även något jag får lära henne när hon blir äldre och förstår på ett annat sätt.

Nu ska jag fixa lite innan vi ska pälsa på oss ytterkläderna och köra. Uppdaterar lite senare igen, ha en fin torsdag! Kram på Er 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

NICOLE

Kommentar postad den

Hoppas ni får en härlig dag! =)

Svar: Tack så mycket :)
Sofia Werlin

Kommentera här