Kväll, förberedelser och röstning!

God kväll på er denna kyliga höstkväll! Hoppas att Ni har haft en bra dag och att er kväll blir minst lika mysig..

Tuva-Li är nattad för kvällen och jag tar lite egentid i soffan framför tv:n och bloggen. Har tagit fram både Tuva-Li's present och allt som ska med till lokalen imorgon. Har dock inte packat ner det än, bäst så man ser att allt är med när man väl packar.

Ska packa ner både kläder, välling, blöjor och annat smått med. Vi stannar hos min mormor i helgen eftersom lokalen ligger där. Dels för att vi får tillgång till lokalen imorgoneftermiddag och det ska både dukas och fixas med mat och tårta och jag vet inte riktigt vilken tid vi får lokalen.

Sen vill jag kunna fixa till mig lite på lördagen utan att springa ifrån sminket varannan minut för att titta till Tuva-Li, nog för att det funkar men jag blir klar mycket snabbare om jag får göra det i lugn och ro.

Lovar att efter imorgonkväll ska Ni få slippa att höra om all kalasförberedelse, varit mycket skriv om det men första kalaset är speciellt..

Alla födelsedagar upp till en viss ålder är väl speciella, efter 25 slutar man fylla år! Nä skämt och sido, vår släkt är rätt stor och vi har sagt det att efter ens 18-års dag så firar vi bara varandra när vi fyller jämt. Blir så himla mycket födelsedagar om året annars.

Som nu i september/oktober har det varit galet mycket; min bror fyllde år för tre veckor sen, min mosters man fyllde år förra helgen, Tuva-Li fyller år imorgon, mammas mans tvillingar fyller år på söndag, min mormor fyller år den tolfte oktober. Det har mer eller mindre varit något varje helg..

Så efter Tuva-Li's kalas vill jag helst ta det lugnt! Och helst sova i någon vecka för att fylla på energidepåerna.

Skulle vilja be Er om jättetjänst! Jag har chansen att bli veckans blogg på Besökstoppen..

Och jag skulle givetvis bli jätteglad om Ni hade velat rösta på mig en gång per dygn inne på deras sida!

Röstar du på mig, så får du gärna skriva en liten kommentar, så länkar jag till din blogg när röstningen är avslutad.

Vore jätteroligt att få vinna veckans blogg på deras sida - så rösta inne på Besökstoppen, lämna en kommentar och få en länkning! 💕

Nu ska jag svara på era kommentarer och njuta av lite egentid! Sen blir det sängen så jag vaknar lite innan Tuva-Li, imorgon får hon lyssna på sin mammas ljuva sångröst! Kram på Er 🌸

 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Eva

Kommentar postad den

Röstar såklart på dig 😊

Http://evsing.blogg.se

Svar: Tack fina du 😘🌸
Sofia Werlin

Yohanna af Skovde

Kommentar postad den

Söta bilder! :) Jag röstar!

Svar: Tusen tack! 🌸
Och tack för rösten :)
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Röstat 😘

Svar: Tusen tack! :)
Sofia Werlin

Erika

Kommentar postad den

Vad roligt med kalaset, hoppas det blir precis som du/ni tänkt er :)

Svar: Tack! :) alltid något speciellt med första kalaset för ens barn 😍
Sofia Werlin

Ida Lindborg ♡

Kommentar postad den

så söta bilder!

Svar: Tusen tack 😘🌸
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Skönt med egentid när hon somnat, och hoppas kalaset blir super kul 😍

Svar: Ja det behövs lite egentid då och då ☺️
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Tror kalaset kommer bli jättebra! Speciellt nu när du förberett så mycket!

Svar: Tack 😘😍
Sofia Werlin

Cassie

Kommentar postad den

Så roligt med alla förberedelser, vill också men ändå inte att tiden ska gå så fort. 🙈😍

Svar: Jag vill stoppa tiden 🙈😍
Sofia Werlin

Lillgarden

Kommentar postad den

Kul med kalas! Kul att planera, fixa och dona men det är bästa är ändå oftast när allt är över och man får sätta sig ner och pusta ut!
Ska försöka ta tag i dotterns kalas snart med. Hon har nästan planerat allt så ska bara skicka ut lite inbjudningar!

Röstat på dig!

Sv: Skönt att det löste sig med paketet.
Låter som ett bra företag, ska beställa lite saker till dotterns tårta, ska kanske kolla lite där!

Hoppas ni haft en bra dag!

Linnea

Kommentar postad den

Gullunge <3
Ser fram emot kalasinlägget .p

Svar: Tack! 🌸😘
Sofia Werlin

Sara Ekman

Kommentar postad den

Mys med lite egentid :)

Svar: Ja det behövs alltid lite egentid 😍🌸
Sofia Werlin

Sanemro

Kommentar postad den

Röstade så klart på dig!

Svar: Tusen tack! 😘💕
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Många kalas för er alltså :)

Svar: Haha ja blivit en del! 🙈
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Namnet Tuva-Li är ju SÅ fint!

Svar: Tusen tack 💕🌸
Sofia Werlin

Linda

Kommentar postad den

Jag tycker att det är supermysig att läsa om kalaset :-)

Svar: Vad roligt att du gillar mitt tjat om kalaset 🙈🌸
Sofia Werlin

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

Såklart får du en röst från mig - skall försöka återkomma och göra det varje dag =)

Svar: Tusen tack!
Sofia Werlin

Kommentera här