Julkalender 2016!

Tänkte egentligen hålla på detta ett tag till! Men kunde inte riktigt det - så nu kan jag avslöja att under decembermånad kommer jag hålla i en julkalender på bloggen!

Har några luckor kvar att fylla men det kommer bli tävlingar ändå även om de sista platserna inte fylls. Ska bli otroligt skoj och även spännande att för första gången anordna en julkalender här i bloggen - jag hoppas att Ni kommer se fram emot det lika mycket som jag gör.

Har Du ett företag och känner att Du kanske kan bidra med något till min julkalender? Maila mig då på [email protected] så talas vi vidare där! ❄️

Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lena

Kommentar postad den

låter spännande :)

Svar: Ja det ska bli så himla kul 😀😄
Sofia Werlin

Sandora

Kommentar postad den

Vilken rolig grej! :) :)

Svar: Ja det ska bli så himla skoj 🎅🏼☺️
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Va roligt med julkalender :)

Svar: ja det ska bli så skoj att hålla i en (blogg)julkalender ☺️
Sofia Werlin

Sanemro

Kommentar postad den

Gud så roligt! :D

Svar: Ja det ska bli så himla skoj 🎅🏼❄️
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Så roligt med en julkalender!!! Ser fram emot att få njuta av den i december :D Hoppas du har haft en fin dag Sofia <3 Kramar <3

Svar: Vad roligt att du tycker det 😍🎅🏼💕
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Men åh vad kul 😍😀

Svar: Ja det ska bli jätteskoj 😍☺️
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Åh vad kul att du med hackade på denna idéen 🎅🏼

Svar: hehe har planerat hela sommaren men kunde inte hålla mig längre att gå ut med det 😀
Sofia Werlin

Netti Starby

Kommentar postad den

Vad roligt att du ska ha en kalender :-D Kramis

Svar: Ja det ska bli jätteskoj ☺️🎅🏼❄️
Sofia Werlin

Marie

Kommentar postad den

Oh vad roligt

Svar: Ska bli så himla skoj 😍
Sofia Werlin

Jenny

Kommentar postad den

men åh vad roligt, det här ser jag fram emot :)

Svar: Vad roligt att du gör det ☺️🎅🏼👏🏼
Sofia Werlin

ullie

Kommentar postad den

oj alltid kul med sånt där

hoppas att du haft en fin dag o får en fin morgondag kramar

Svar: Tusen tack! 🌸
Sofia Werlin

ajlimullersandvik.blogg.se

Kommentar postad den

Men guuud vad kul det ska bli!!! Älskar att tävla :-)

Svar: Vad roligt att du tycker det! ❄️🎅🏼
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Svar: Som mig då haha :) Men det är en kul grej och jag hoppas den kommer att uppskattas :D

Svar: Ja verkligen ☺️😄
Sofia Werlin

FrökenTV, bloggen om tv och film

Kommentar postad den

vad kul

Liv

Kommentar postad den

Men vad kul! Ska bli spännande!

Svar: Vad roligt att du tycker det 😍
Sofia Werlin

Kommentera här