Grattis min älskade stjärna!

Jag ska bära dig över stock och sten, tills du kan stå på egna ben.
Jag ska hålla din hand genom livets snår och finnas vid din sida, vilken väg du än går.
Jag ska skydda dig mot all ondska som finns.
Jag älskar dig min fina prinsessa! 💕

Grattis världens bästa lilla tjej på din 1-års dag! Jag är så otroligt tacksam för att du förändrade hela mitt liv och hela min värld för ett år sen.

Du har lärt mig så mycket under detta året och du är det finaste jag vet! Tack för att jag får vara din mamma varje dag 🌸

(Glöm inte bort att gilla inlägget - tryck på hjärtat ❤️)

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Kattis

Kommentar postad den

Stort grattis till lilltjejen!😀🎉🎉🎂 hoppas ni har en fin dag tillsammans!

Svar: Tuva-Li säger tusen tack 💕🌸
Sofia Werlin

Hanna

Kommentar postad den

Åh, vilken liten sötis!

Svar: Tusen tack 😘🌸
Sofia Werlin

Sara Ekman

Kommentar postad den

Grattis!!! Så fint skrivet! :)

Svar: Tusen tack! 🌸😘
Sofia Werlin

Anna Hansson

Kommentar postad den

Grattis Tuva-Li på din första födelsedag 🎈

Svar: Tusen tack! 🌸
Sofia Werlin

Mormor

Kommentar postad den

Grattis mitt älskade barnbarn på födelsedagen!
Kram från mormor 💕

Morfar

Kommentar postad den

Grattis vår lilla skatt! 🎈🌸

Moster 💕

Kommentar postad den

Grattis världens bästa Tuva-Li 🌸.
Moster älskar dig 💕

CAMILLAESI

Kommentar postad den

så söt, grattis till henne:)

Svar: Tusen tack från Tuva-Li 🌸
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Grattis till en söt liten tjej och en fin mamma <3 Hoppas ni får det härligt båda två idag på Tuva-Lis födelsedag! Kram <3

Erika

Kommentar postad den

Stort grattis till din supersöta dotter :)

Svar: Tusen tack 😘🌸
Sofia Werlin

Kommentera här