Fredagkväll, ny vinnare & helg med planer!

God kväll fina Ni! Hoppas att er fredag har varit mysig trots regnet och det trista gråa vädret. Dagen har gått otroligt fort idag tycker jag..

Tuva-Li har precis fått välling inför kvällen och ligger nu i min famn och ska nattas. Inom fem minuter lär hon sova som en stock, själv inväntar jag att Idol ska börja. Första säsongen på länge som jag faktiskt kollar på, måste ju heja fram släktingen som är med och tävlar - kan Ni gissa vem?

När Idol är slut blir det sängen för min del, imorgon står både babysim och kalas på schemat! Behöver jag säga att jag är måttligt trött på alla kalas nu? Varit kalas fyra helger i rad nu. Men som tur är dröjer det några veckor innan det är dags för kalas igen. Kommer bli ruinerad om det är kalas hit och dit. Snart är det julafton och massa paket som ska köpas...

Så imorgon kommer dagen mer eller mindre att spenderas hemifrån! På söndag får vi i alla fall en liten chans till att vila upp oss innan mina vänner kommer..

Bästa tjejkompisarna från gymnasiet kommer på besök och nu är det längesen vi alla tre sågs tillsammans. Ena kompisen träffade jag på Tuva-Li's kalas och det är också Tuva-Li's ena gudmor.

Blir så när man är mammaledig och alla andra vänner jobbar, man hinner inte träffas på samma vis. Sen har man alltid en massa annat att göra under helgerna. Men det ska bli himla mysigt att ses, ska köpa hem lite frukt och bjuda på en fruktsallad tänkte jag, lite nyttiga får vi faktiskt vara. Och fruktsallad är så otroligt fräscht! 😍

Igår drog jag en vinnare i tävlingen jag har haft här i bloggen! Eftersom personen som vann inte har hört av sig har jag nu dragit en ny vinnare bland de tävlande..

Så nu hoppas jag att vinnaren ser detta och kommenterar om det i sin egna blogg! Annars får jag helt enkelt dra ännu en ny vinnare - Ni vill väl inte missa vinsten från Sinful?

Klicka ~H Ä R~ för att komma till vinnarens blogg!
Är du den nya vinnaren? Kontakta då mig på ([email protected]) innan 18:00 imorgon lördag den 22 oktober!
Får jag inget mail kommer en ny vinnare att utses.

Nu ska jag invänta Idol och svara på Era kommenterar som har kommit in under dagen idag! Sov så gott sen när Ni väl ska lägga Er. Kram kram 🌸

 

Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️!

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linnéa

Kommentar postad den

Åh, har du några favvisar i idol då? :)

Svar: Tycker att alla är jättebra överlag i år 😍
Men hejar givetvis lite extra på min släkting Rebecka 🌸
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Spännande med en släkting som är med :). Jag har inte följt idol sedan 2004 :-p

Mirre

Kommentar postad den

Så fint rum hon haar

Svar: Tusen tack! 🌸
Sofia Werlin

linda

Kommentar postad den

Hoppas att vinnaren hör av sig den här gången :-)

Anna

Kommentar postad den

Tusen tack!! Där blev jag lite paff för jag kommer inte ihåg att jag tävlade! Haha!

Puss o tack vännen <3

Svar: Grattis igen! 🌸
Sofia Werlin

Jessica Högberg

Kommentar postad den

Kul med en släkting i Idol, håller en tumme för henne!

Svar: Ja jätteskoj :)
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Kan du inte berätta lite om Tuva-Li's pappa? Vore intressant att veta :)

Svar: NEJ! Det är inte alls intressant för dig att veta det.
Sofia Werlin

Mamma Malin

Kommentar postad den

Det lät som en bra helg även om det kanske är lite jobbigt med så mycket kalas. Vi har också det lite så! Alla i familjen fyller mer eller mindre år i september, haha!

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Så fint rum :D

Svar: Ja visst är det :D Jag älskar det! :D

JA riktigt härliga färger :D

Terese

Kommentar postad den

Åh jag följer inte idol :( Vad tycker du om det sålänge?

sv: Åh roligt jag kunde hjälpa haha!
kram

Lillgarden

Kommentar postad den

Så fint rum hon har din lilla tös!

Kommentera här