Fredag igen!

God förmiddag på Er! Hoppas att Ni har sovit gott inatt och att Er fredag började på bästa sätt. Idag skiner solen i Helsingborg, skönt att den värmer lite..

Tuva-Li vaknade vid åttatiden imorse så jag fick en liten sovmorgon men ibland gör den där halvtimmen extra sömn underverk. Tuva-Li springer runt som en virvelvind här hemma och jag passar på att uppdatera bloggen lite.

Ska leta fram min kamera, har ju en, dock ingen systemkamera men det blir någorlunda bra bilder med den. Vill ta lite fina höstbilder på Tuva-Li och sen vill jag även passa på att ta bilder till årets julkort. Lika bra att vara ute i god tid, så man inte står där sista veckan i december och inga kort har skickats. Ska bara komma till minnes var jag har lagt kameran, hade den med till Rhodos och sen packades den ner i flytten. Ligger förhoppningsvis i väskan jag hade som handbagage.

Hunnit få iväg lite mail nu på morgonkvisten med! Man vill ju få svar så man kan planera vidare..

Resten av dagen blir lugn här hemma! Inga speciella planer för denna fredagen än, rätt skönt det med. Får se om det blir en mysig dag här hemma eller om något annat dyker upp.

Ska beta av lite uppgifter när Tuva-Li sover sen, lugnast och framförallt enklast att göra det när hon sover, för då kan jag lägga fullt fokus på det jag gör. Hon har inte vilat än och snart är det dags för lite lunch, så tänkte ge henne en tidigare lunch för att sen lägga henne. Förhoppningsvis sover hon så bra så jag kan lägga henne i sin spjälsäng, inte alltid det enklaste men jag försöker varje gång och vissa dagar sover hon vidare, andra dagar går det inte alls.

Nu ska jag leta upp kameran, förbereda lunchen och sedan lägga Tuva-Li! Uppdaterar senare igen, kram på Er så länge! 🌸

Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Hoppas ni får en fantastisk dag vännen 🌸

Svar: Kul att du utmanade mig vännen! 😊❤️🌸

carolines

Kommentar postad den

Vilken fin bild!!

Svar: Tack! 💕🌸
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Vilken gullig bild! Skulle också vilja ha sol här har det nu varit mulet i flera dagar :/

Svar: Åh :(. Försöker skicka lite sol till er 🌸
Sofia Werlin

jannice

Kommentar postad den

Ha en fin helg!

Svar: Tack detsamma! ☺️🌸
Sofia Werlin

Kommentera här