Frågor och svar!

Tack för nomineringen Miss Tosse Queen! 🌸

1. Hur länge har du bloggat?
Jag började blogga 2005, året jag började gymnasiet! Helt galet att jag har haft bloggen i 11 år redan..

2. Varför började du blogga?
Jag började blogga för att dels skriva om livet i skolan och rent allmänt! Sen kom jag in på en mer hälsoblogg och hade den så ett par år. När Tuva-Li föddes förra året, så bytte jag lite inrikting och nu försöker jag balansera både vårt vardagsliv och mitt hälsoliv här i bloggen.

3. Vem/vilka är dina favoritbloggar?
Jag har många bloggar som är mina favoriter men för att nämna några stycken: Miss Tosse QueenEmma-MatildaJohanna UtterbergLjuva Julia

4. Vad tycker du är roligast att läsa för blogginlägg?
Inlägg som är personliga med reflektioner om vardagen och tackar faller mig i smaken. Sen tycker jag givetvis att det är jätteintressant att läsa om tips och shopping.

5. Vad tycker du är roligast att skriva om?
Vår vardag, Tuva-Li's utveckling och jag ska även börja ta hälsobloggandet mer på allvar igen.

6. Vem/vilka får du inspiration av?
Jag får mycket inspiration av andra bloggare - även om jag vill vara min egen och hitta min "stil".

7. Tycker du det är roligt att fixa designer till bloggen?
Nej! Jag är sämst på att fixa design till bloggen, jag betalar heller någon som är bra på det för att få det snyggt gjort.

8. Hur länge tror du att du kommer att blogga?
Oj det vet jag inte! Men jag hoppas i alla fall att jag fortsätter ett bra tag till, för det är på något vis skönt att få skriva av sig om diverse saker.

9. Vilken kamera använder du?
Just nu bara min mobilkamera - iPhone 6S! Är på jakt efter en bra kamera, så jag kan ta ordentliga bilder på både Tuva-Li och till bloggen.

10. Vilket är ditt favoritställe att ta kort på till bloggen?
Tar gärna mycket bilder utomhus (om det är på Tuva-Li). Annars i köket, ljuset blir perfekt där!

11. Hur kom du på ditt bloggnamn?
Sofia Werlin är mitt för- och efternamn! Sen har jag valt att lägga till mammalivet och hälsolivet, just för att det i stora drag är vad bloggen handlar om.

12. Vem skulle du vilja ha en blogg tillsammans med?
Josefin Ogarp

13. Hur många bilder tar du om dagen?
Väldigt många! Men många utav dem raderas också, då dem antingen är för suddiga eller har blivit dubbletter. 

14. Lyssnar du på musik när du bloggar?
 Aldrig! Det hade slutat med att jag sitter och skriver låttexten i mitt inlägg istället.

15. Vilka taggar du till att svara på samma frågor?

De som vill svara på ovanstående frågor får gärna göra det! Länka gärna till min blogg att Ni hittade listan här 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Heidi Scythe

Kommentar postad den

Hej! Superfin blogg!

Var gärna med i min frågestund, man deltar samtidigt i en utlottning av ett presentkort på 100 kronor!

http://heiduskaja.blogg.se/2016/september/bytte-planet-en-stund-dar-kandes-det-som.html

Svar: Tusen tack! 🌸
Sofia Werlin

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Jättekul att läsa dina svar och tack för att jag är en av dina favoritbloggar, du är en av mina också!! 😍👌🏼

Svar: Inget att tacka för 😍🌸.
Men åh tack 😘
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Kul att läsa dina svar 😃

Svar: Skoj att du gillade svaren 😘😍
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Roligt att läsa, jag började blogga 2004 :). Också ganska länge :)

Svar: Kul att du gillade listan! ☺️🌸
Sofia Werlin

Ida Lindborg ♡

Kommentar postad den

roligt att få veta mer om dig :)

Svar: Kul att du gillade inlägget 🌸
Sofia Werlin

Kommentera här