Frågestund - svar del 3!

Medan lillan kollar på Bolibompa så passar jag på att skriva ihop del tre på svarsinläggen från frågestunden. Man får ta vara på tiden och det blir mycket enklare att fixa dessa inläggen via datorn, mycket smidigare att länka till Er som har ställt frågor, då man inte kan göra det på samma sätt via blogg.se appen.
 
Har Ni missat att läsa både del ett och del två av svaren så kan Ni bara klicka på del ett och del två, så kommer Ni direkt till rätt inlägg här i bloggen utan att behöva scrolla igenom sidorna med alla inlägg mellan svarsinläggen.
 
Julia Svensson:
Vad är det absolut bästa med att blogga?
 
Svar:
Dels blir det ett sätt att skriva av sig på men ändå få dela vår vardag och låta släkt och vänner långt bort ändå vara en del av vårt liv. Sen att man får så himla fina och positiva kommentarer från Er läsare är verkligen en morot och ett driv att fortsätta blogga.
 
Sara Ekman:
Drömresmål?
 
Svar:
Svarat på detta i både del ett och del två men svarar givetvis igen - Australien och Nya Zeeland är drömresmålen just nu. Även USA står på listan.
 
Evahle:
Vad har du för drömmar och mål?
 
Svar:
Just nu är drömmarna och målet i livet att dels starta ett eget företag och dels gör jag redan det då jag jobbar med Forever Living och man kan utveckla det på hur många vis som helst. Sen drömmer jag givetvis om att få gifta mig, köpa hus och ge Tuva-Li syskon.
 
Linda:
När började du blogga och varför?
 
Svar:
Jag började blogga 2005 under ett annat bloggnamn! Jag bloggade då främst om gymnasietiden och livet som blivande student. Sen utvecklades bloggen till en blogg om hälsa och träning, jag ville visa folk som sa att jag aldrig skulle klara av att gå ner mina kilon och bli hälsosam att jag visst kunde det. När Tuva-Li föddes förra året blev det även lite av en mammablogg där jag delar med mig av vår vardag. 
 
Fröken Rödlök:
Hur ser en perfekt helg ut för dig?
 
Svar:
Finns det egentligen något som heter perfekt? Nä men perfekt och perfekt, där händer alltid något som gör att man måste omstrukturera sina planer lite. Med barn går det inte att göra upp perfekta helgplaner utan numera tar jag helgerna som de kommer och planerar så lite som möjligt.
 
Givetvis tycker jag att det är mysigt att få umgås med släkt och vänner under helgerna, då det oftast är då folk är lediga från jobb och hinner ses. Att bara mysa, äta god mat och umgås - det tycker jag är perfekt om jag nu måste använda just ordet "perfekt".
Gilla gärna inlägget - tryck på ❤️
 
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Malin

Kommentar postad den

Skulle också vilka åka till Australien och nya Zeeland. Så häftigt!

Tilda Barkselius

Kommentar postad den

Wow imponerande att du bloggat i 11år!!

Svar: Hehe ja det har blivit en del år 🙈
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Alltid lika roligt att läsa dina svar :D

Svar: Vad bra, tack vännen! :)

Svar: Vad roligt att du gillar att läsa mina svar ☺️😘
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Svar: Ja kolla in den :) Ja fy :( Det hoppas jag med, men hbghem är inte kända för att vara snabba ;)

Dixi Wonderland

Kommentar postad den

Så himla kul att läsa dina svar. Jag började också blogga 2005 :)

Svar: Rätt galet att 11 år har gått sen man började 🙈
Sofia Werlin

Erika

Kommentar postad den

Så kul att läsa dina svar :)

Svar: Vad roligt att du tycker det 😍🌸
Sofia Werlin

Ida Lindborg ♡

Kommentar postad den

roligt att läsa :)

Svar: Vad roligt att du tycker det! 🌸😍
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Härligt - nu inväntar jag det sista inlägget på frågestunden :D Bra sätt att få veta lite mer genom dessa frågor och svar :D Kram <3

Svar: vad glad jag blir att du gillar att läsa svarsinläggen med frågorna från frågestunden 😍🌸😘
Sofia Werlin

NICOLE

Kommentar postad den

SV Kul att läsa även de här svaren :) Hoppas din vecka börjat bra :)

Svar: vad glad jag blir att du gillar att läsa svarsinläggen med frågorna från frågestunden 😍🌸😘
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Kul att läsa svaren! :D

Svar: vad glad jag blir att du gillar att läsa svarsinläggen med frågorna från frågestunden 😍🌸😘
Sofia Werlin

moamedalicia.blogg.se

Kommentar postad den

Trevlig läsning. :) önskar jag också kunde ta helgerna som dom kommer istället för planera jämt.

Svar: Vad kul att du gillar inlägget och att läsa svaren 😍🌸
Sofia Werlin

Linda

Kommentar postad den

Tack för svaret <33

Svar: Det är jag som ska tacka för frågan 💕
Sofia Werlin

Sara Ekman

Kommentar postad den

Kul :)

Kommentera här