Frågestund - svar del 1!

Tusen tack för alla era frågor i min frågestund 🌸. Fick en hel del frågor, så jag har valt att dela upp svaren i fyra delar, för att det inte ska bli ett jättelångt inlägg. Så nedanför får Ni läsa del ett av fyra på frågorna och svaren!

Frida:

Hur kom du på namnet Tuva-Li? Jätte sött namn :)

Svar:

Egentligen skulle Tuva-Li inte fått detta namnet, jag hade ett annat namn i åtanken. När jag låg på BB, så var jag inne på barnnamn.net och scrollade igenom hur många namn som helst, men dem jag kollade på kändes inte riktigt som henne. Tills jag kom till bokstaven T och fick syn på Tuva-Li. Det kändes rätt från start när jag sa namnet.

Miss Tosse Queen:

Hur ser ditt liv ut om 5 år?

Svar:

Jag hoppas att jag har träffat mannen i mitt liv, att jag bor i hus och att Tuva-Li har fått/ska få syskon. Jag hoppas även att jag har startat upp ett eget företag och att jag jobbar med det jag brinner för.

Johanna Utterberg:

Ditt drömresmål? Vill du ha fler barn i framtiden?

Svar:

Mitt drömresmål är faktiskt att åka till både Australien och Nya Zeeland! Ser otroligt fint ut på bilder och det hade varit en otrolig upplevelse.

Jag vill gärna ha fler barn i framtiden, jag har alltid velat ha två eller tre barn. Men just nu känner jag ingen stress över att skaffa fler än, Tuva-Li räcker gott och väl just nu 🌸

Queen Gniztra:

Vad innebär det att vara ambassadör på Cleaneating och vad är det för företag? 

Svar:

Cleaneating är ett företag som Katrin Zytomierska har startat upp! Clean eating innebär att man ska äta så ren mat som möjligt och inte äta en massa onödiga kolhydrater. Fokuset ligger på att äta så rent som möjligt utan att påverka blodsockernivån alltför mycket.

Att vara ambassadör för Cleaneating innebär att jag kör runt till återförsäljarna här i Helsingborg med omnejd, kollar hur det ser ut bland våra produkter i hyllorna och snyggar till. Kollar även om något behövs beställas hem.

 
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Kattis

Kommentar postad den

Kul att läsa både frågor och svar!☺
sv: hehe nä ouzo är inte för alla!😉

Svar: Roligt att du tycker det! :)
Del 2 kommer upp senare ikväll.
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Kul att lära känna dig genom frågorna 😄

Svar: kul att du gillar inläggen med mina svar från frågestunden ☺️😍
Sofia Werlin

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Jättekul och läsa de första svaren på alla frågorna och tack för länken :) Sv: Absolut, jag ska in och rösta fler gånger!! 😘😍

Svar: kul att du gillar inläggen med mina svar från frågestunden ☺️😍.
Och det är jag som ska tacka för frågan 🌸
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Jätte kul att läsa ditt svar, tack :)

Svar: Ja har gjort det vännen :) Jag har slutat hjälpa och slutat svara människan! Ja det var så jag började tänka med och när jag kom fram till att jag inte visste svaret så var allt givet.. Kram <3

Svar: kul att du gillar inläggen med mina svar från frågestunden ☺️😍
Sofia Werlin

FrökenTV, bloggen om tv och film

Kommentar postad den

kul att läsa dina svar

Svar: Vad roligt att du gillade svaren från frågestunden 😍☺️
Sofia Werlin

Lina

Kommentar postad den

Roligt med lite frågor och svar!

Svar: Vad roligt att du tycker det ☺️.
Fler svar från frågestunden ligger nu uppe 🌸
Sofia Werlin

TildaBarkselius

Kommentar postad den

Visste inte att du var ambassadör för clean eating faktiskt, intressant att få höra om det :)

Svar: Vad roligt att du tycker det ☺️🌸.
Har nog skrivit inlägg om det men det är nog långt tillbaka under förra året.
Sofia Werlin

CAMILLAESI

Kommentar postad den

härligt inlägg :D åh,jag vill också besöka Australien

Svar: Ja det verkar vara ett så härligt land 😍🌸
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Roligt att läsa frågorna och dina svar :D Alltid roligt att få veta lite mer om de som man tittar in hos dagligen :D Jag vill också åka till Australien och Nya Zeeland :D Kram <3

Kommentera här