Fortfarande borta och fredagkväll!

Tidig nattning av Tuva-Li idag, la henne redan lite över sju, så ikväll var hon nog trött. Hon har dock inte somnat än utan ligger och drar mig i ena örat..

Något hon gör varje gång hon läggas för vilan eller som nu på kvällen när hon ska nattas. Får ta bort örhänget varje kväll för annars drar hon av det och sen lär man inte hitta det i mörkret när hon ska läggas över i sängen.

Blåser på rätt bra ikväll så hela balkongen skakar, får hoppas att det lugnar ner sig! Nackdelen med att bo nära havet - blåsten! Men trots det så är det mysigt att dels ha nära till havet men även att ha närmre in till stan.

Kameran är fortfarande försvunnen! Så mitt lilla projekt får jag väl lägga på hyllan tills den dyker upp, om den ens dyker upp. Letat igenom hela lägenheten två gången utan någon som helst framgång. Kollade till och med igenom byrån på Tuva-Li's rum om den kanske hade hamnat där men icke. Inte bara kameran som är försvunnen, föräldrarenheten till babylarmet är forfarande inte hittad.. Så himla typiskt!!

Annars får jag väl använda kameran på mobilen, men bilderna blir inte ens i närheten av vad dem blir med en kamera.

Ger det en chans till imorgon efter vårt babysim när Tuva-Li (förhoppningvis) vilar. Såg att jag hade fått en kommentar om garderob och svart väska, får kolla om jag har någon svart väska i mina garderober och kolla igenom dem. Köpa ny känns det inte som läge för, speciellt inte som mammaledig med föräldrapenning - man blir inte miljonär på det.

Samtidigt vill jag ha en kamera till mina kommande projekt och eftersom jag vet att jag har min kamera, någonstans, så känns det som utkastade pengar att lägga på en ny! Slår vad om att köper jag en ny, så dyker den gamla upp - vore ju liksom typiskt!

Glöm inte bort att lägga din röst på mig inne hos Miss Tosse Queen och hennes veckans blogg!

Röstar Ni på mig får ni gärna lämna en kommentar så länkar jag till Er samt att en av er som röstar kommer få hem en liten vinst. Vad det är för vinst får Ni se, det är något användbart i alla fall.

Så klicka Er in ~H Ä R~ för att rösta på mig (http://sofiawerlin.se) 🌸

Nu ska jag ta lite egentid framför Idol och svara på Era kommentarer! Ni för sova så gott sen så hörs vi imorgon. Kram på Er! 🌸

 
Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Gabriella

Kommentar postad den

Åh så tråkigt, hoppas att du hittar den!!

Svar: Ja så himla typiskt! Speciellt när man behöver den..
Sofia Werlin

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Men oj, har du glömt den någon annanstans då? I bilen, eller hos någon vän? :O Hoppas verkligen du hittar den, inte värt att lägga pengar på en ny innan man kommer på var den andra är! :) Jag vill rösta på dig, men det verkade inte funka just nu?! :(

sv: Haha ja så får du göra så du hittar sakerna i fortsättningen! 😩

Svar: Nää inte vad jag kan minnas 😩.
Får ta hjälp av någon annan att leta med, ibland blir man blind när man själv letar..
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Gulligt att hon drar lite i ditt öra haha! ;) Hoppas kameran kommer fram!!

Svar: Ja det hoppas jag med att den gör 😩
Sofia Werlin

Miss Tosse queen

Kommentar postad den

Jag kan fotografera eller om DJ vill låna min systemkamera vännen 😊🌸

Svar: Riktigt snyggt, visst kommer det klä mig bra 😉👌🏼

Svar: Du får gärna hjälpa mig att fotografera en dag vännen ☺️🌸
Sofia Werlin

Sara Ekman

Kommentar postad den

Hoppas kameran dyker upp! :)

Svar: Jaa jag hoppas det med! 🌸
Sofia Werlin

Mirre

Kommentar postad den

Ja haha felar ju inte att då man köper ny så dyker de upp. Så var det ju för mig, jag polisanmälde ju min plånbok som försvann, spärrade kort osv, ja då dök den ju upp hehe

Svar: Haha ja det slår ju aldrig fel!! Därför vill jag helst undvika att köpa ny, för jag vet att den andra ligger där hemma någonstans 😬
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Men åh vad jobbigt när man inte hittar saker 🙁 hoppas du hittar den snart 🌸

Svar: Jaa 😩. Låter precis som vi har värsta röran men jag är otroligt förvirrad efter FL med Tuva-Li :(
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Mysigt med idol 😍

Svar: Brukar inte kolla på idol annars! Men får kolla nu när ena släktingen är med 😍🌸
Sofia Werlin

Julia Johansson

Kommentar postad den

Åh nej vad tråkigt med kameran, bland det sista en vill bli av med ju :(

Svar: Jaa så himla typiskt 😩😬
Sofia Werlin

Fröken rödlök

Kommentar postad den

Jag röstade nyss!!

Svar: Tack för rösten! 👍🏼
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Hoppas du hittar kameran inte roligt alls att den är borta. Hörde att det blåser för er på kusten, hoppas vindarna drar bortåt :).

Svar: Nää inget roligt alls att den är borta 😩😬
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Hoppas kameran dyker fram snart ! Kanske nått spöke som har snott den? ^^

Svar: Haha börjar undra alltså 😬
Sofia Werlin

Linda

Kommentar postad den

Mysigt med idol och lite egentid :-)

Svar: Ja man får passa på att kolla när man har en släkting med i år :)
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Här somnade barnen också tidigt igår. William strax innan 18 och Theo 18.30 😳

Svar: Ibland förvånar de små en 😬🙈
Sofia Werlin

Fröken rödlök

Kommentar postad den

Jag röstade nyss!!

Jessica Högberg

Kommentar postad den

Röstat!
Hoppas kameran kommer fram!

Svar: Tack för rösten 🌸
Sofia Werlin

Kattis

Kommentar postad den

Hoppas du hittar på kameran idag då...inge kul om den skulle vara helt borta!😐

Svar: Jaa jag hoppas att den kommer fram 😬
Sofia Werlin

Kommentera här