En vuxnare tävling!

Är du inte intresserad av denna typ av tävling, scrolla då förbi!

Jag har fått äran att tillsammans med Sinful.se tävla ut ett litet kit med vuxenleksaker till en lycklig vinnare.

Sinful.se är Skandinaviens största försäljare av vuxenleksaker och de har kontor i Danmark, Sverige, Norge och Finland. Sinful.se startade sin verksamhet 2008 och har idag över 2000 produkter i sin nätbutik.

Du har chansen att vinna:
• Slimline G-spot vibrator
• Stretchy sleeve set
• Glidmedel
(Totalt värde: 347,-)

TÄVLINGSREGLER:

Svara på frågan: I vilket land startade Sinful.se sin verksamhet?
(Psst.. Svaret finns på hemsidan)

Skriv ditt svar i en kommentar samt din mailadress, så jag enkelt kan nå dig om du blir vinnaren!
Mailadressen ska ligga i kommentaren.

Dela gärna tävlingen i din egna blogg för en extra vinstchans!
Detta är dock inget krav.

TÄVLINGEN AVSLUTAS:

Torsdagen 20 oktober 12:00!
Vinnaren presenteras på bloggen under fredagen 21 oktober 🌸

I samarbete med Sinful.se!
Eventuellt vinstskatt och frakt står vinnaren för.
Inlägget innehåller adlinks.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

moamedalicia.blogg.se

Kommentar postad den

Åh, såklart jag vill vara med och delta vad kul :D jag gissar på att dom startade sin verksamhet i Danmark. min mejladress >> [email protected] kramis

Liv Ringström

Kommentar postad den

Vilken kul tävling!

mitt svar; Det startade i Danmark.

Håller tummar och tår!
[email protected]

Linnea

Kommentar postad den

Danmark! :D [email protected]

Eva

Kommentar postad den

I Danmark 2008.

Min mejladress är: [email protected]

Http://evsing.blogg.se

Anna

Kommentar postad den

Danmark

[email protected]

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

En tävling för mig *ler*
De startade inDanmark!
[email protected]

Fanny

Kommentar postad den

oh spännande ;) tyvärr inget för mig..

Svar: Nä allt passar ju inte en alltid 😘☺️
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Danmark är mitt svar.
Jag vill verkligen hitta min g-punkt och testa nya leksaker så detta skulle absolut uppskattas att vinna 😊
[email protected]

Emelie

Kommentar postad den

Vad skoj!!
Svaret är i Danmark :)!
Jag har tyvärr ingen egen blogg så kan inte dela vidare.

Mikaela

Kommentar postad den

De startade i Danmark! :)

[email protected]

Kommentera här