En dag med fullt upp!

God kväll på Er alla fina! Förlåt för den dåliga uppdateringen härinne idag, men idag har fokus legat på bus och lek med Tuva-Li och sen att fira mormor..

Nu är vi hemma i vår lugna vrå sen ett tag tillbaka och Tuva-Li sover! Jag sitter och halvkollar på "Familjen Kardashian" på kanal 11. Blir tidigt i säng idag, tidigare än igår i alla fall. Varit en dag med fullt upp!

I förmiddags blev det massa bus och lek tillsammans med andra mammor och barn på Leo's Lekland! Första gången för oss där och det var trevligt. Dock gick de flesta redan efter en timme, jag och Cassandra stannade däremot kvar till lite efter klockan ett innan vi valde att köra hem.

Blev lite rutschkana och kolla in stället. Fanns en liten hörna för de mindre barnen men mest så de kunde gå runt och kolla och sitta i bollhav, resten av ställe var för äldre barn. Men jag och Cassandra hade trevligt med våra små trots det.

Måste tacka för att Ni känner samma mig mig angående inlägget jag skrev igårkväll..

Det är aldrig okej att ligga så nära en framförvarande bil, varken som en vanlig hederlig bilist eller som yrkeschaufför att, om gud förbjude, olyckan skulle vara framme och man måste bromsa kraftigt att Ni ligger nära en annan bil.

Det finns ingen chans i hela världen att Ni kommer få stopp på bilen eller vad ni nu färdas i. Ni får mer än gärna dela mitt inlägg från igår, för jag tycker att det är otroligt viktigt att ALLA får ta del av det.

Blir ett kort litet inlägg idag! Jag har massvis med kommentarer att svara på och jag vill hinna läsa lite bloggar med innan jag lägger mig - så det ska jag ta tag i nu. Lovar bättre uppdatering imorgon. Kram och sov så gott 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ida Lindborg ♡

Kommentar postad den

åh så söt!

Svar: Tusen tack! 😍
Sofia Werlin

Marie

Kommentar postad den

Bara nyttigt att ta lite distans till bloggen ibland. Ja superbra att du tog upp det och berättade,

Tack snälla för raderna hos mig, kram

Svar: Ja det måste man ha! Annars blir det ingen bra ruljans på inläggen och man börjar skriva om samma om och om igen..
Sofia Werlin

Linnéa

Kommentar postad den

Såå söt ungen är <3

Svar: Åh tack så mycket 🌸😍
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Finaste tösen 🌸

Svar: Ja alltid lika kul med länkbyte 😊 ja gör det! 😊

Det var ju lite tråkigt att de gick så tidigt.. var kanske inget för dem? 😔 ja kart! Ja det måste vi göra!! 😃 Casper sa här om dagen att han gärna ville dit snart 😊 kanske nästa helg? 😃🌸

Svar: Men åh tack finaste du😍🌸💕
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Vi har inte varit på Leos sen just innan nyår då vi blev vansinnigt magsjuka! Sen blev jag lite rädd, hehe..
Sv: Nej då, jag tog inte alls illa upp, hatar själv att vara efter vägen.

Svar: Åh fy :(.
Än har vi verkat klara oss från det 😬
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Men åh vad roligt ni verkar ha haft det på Leos lekland :D

Svar: Ja det var både skoj och mysigt :)
Sofia Werlin

MartinaOlsson

Kommentar postad den

sv; tack! :)

ullie

Kommentar postad den

ja men det är ju så man vill hinna både skriva o hälsa på o svara hos alla andra
kul med mys dagar sånt behövs då tankas extra energi kram o fin torsdag

Svar: Ja men verkligen :D
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Det låter som att ni har haft en bra dag :D Jättefin bild på Tuva-Li <3 Kramar <3

Svar: Ja det var himla mysigt 🌸
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Så kul med Leos lekland! Theo älskar att åka dit!!

Svar: Ja himla skoj! Vårt första besök där igår :)
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

Åh leos är ju så kul :D

Svar: Ja det var skoj 😀
Sofia Werlin

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

Vad tyckte Tuva-Li om att leka i bollhavet då?

Svar: Ja men precis .. även om det inte förändrar folks attityd i trafiken med ditt inlägg är det ändå viktigt att ta upp, vem vet, du kanske förändrar det för en person och då är det värt det!

Svar: Jadå bollhavet gick hem :)
Sofia Werlin

Sara Ekman

Kommentar postad den

Sötis :)

Svar: Tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kommentar postad den

Så kul att vara på Leos lekland :)

Svar: Ja det var skoj 😀
Sofia Werlin

Misstossequeen

Kommentar postad den

Svar: Vad bra att du tycker det vännen! :)

Ja absolut kan vi gör det :) Efter babysimet hade ju blivit bra :) <3

Kommentera här