Dagliga mål!

Har satt upp lite mål som jag kommer sträva efter varje dag! Det är aldrig fel med lite mål och jag personligen känner att dagarna flyter på bättre med dagliga små mål..

Komma upp i minst 10.000 steg varje dag!
Håller koll mycket enklare nu när jag använder mitt FitBit varje dag.

Äta bra och hälsosam mat varje dag!
Minst en gång i veckan ska jag börja laga en vegetarisk rätt.

Jobba på min Forever-verksamhet!
Lite jobb varje dag blir min vinst i slutändan.

Vakna med ett positivt tänk!
Hela dagen blir annorlunda med det.

Säga till Tuva-Li att jag älskar henne!
Gör det dock redan men jag ska bli ännu bättre på det.

 Gilla gärna inlägget genom att trycka på ❤️.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Matilda Berlin

Kommentar postad den

Sånna fantastiskt bra mål! Kör hårt med dom =)

Svar: Tusen tack ☺️🌸
Sofia Werlin

Celine

Kommentar postad den

Lycka till!

Svar: Tack! 🌸
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Vad kostar ett paket c9? ☺️

Malin

Kommentar postad den

Åh alltid bra med mål! Mitt största mål just nu är att göra 30 minuters motion varje dag minst :)

Svar: Ja det är aldrig fel med mål ☺️🌸
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Jätte bra mål vännen! Jag säger jag älskar dig till Casper varje dag <3

Svar: Säger det varje dag till tuvis med men skadar aldrig att bli ännu bättre på det 😍🌸
Sofia Werlin

CAICAIS

Kommentar postad den

Många bra mål där!

Svar: Tack! 🌸
Sofia Werlin

N

Kommentar postad den

Härliga mål!!

Svar: Tack! ☺️🌸
Sofia Werlin

Julia

Kommentar postad den

Så bra mål :)

Svar: Tack! 🌸💕
Sofia Werlin

Erika

Kommentar postad den

Vilka bra mål att alltid ha med dig :)

Svar: Ja det är aldrig fel med mål ☺️🌸
Sofia Werlin

Netti Starby

Kommentar postad den

Vilka bra mål du har :-D Kramis

Svar: Tack! 🌸☺️
Sofia Werlin

Sofie

Kommentar postad den

Bra mål! Ska nog också sätta mig ner en dag och forma enkla mål!

Kommentera här