Blåsig promenad och en lugn torsdag!

God förmiddag på er! Hunnit med en promenad i blåsten, posta lite paket och nu sover Tuva-Li..

Egentligen skulle vi ha träffat Caroline och Novali idag men dem var sjuka, så vi sköt upp träffen till nästa vecka! Jag pälsade på Tuva-Li jacka, mössa och filt över benen och satte henne i vagnen.

Blev en liten promenad, tänkte gå ner mot Råå men blåste alldeles för mycket så vi vände hem efter ett tag! Gick inom Annas Direkten för att posta åkpåsen jag sålde igår! Kändes lite dumt med två stycken när bara ena används. Jag är bara glad att den blev såld och kommer komma till användning.

Blev en tur inom affären med och handla lite klämmisar och till middagen. Nu sover Tuva-Li och jag tar lite egentid i soffan framför Desperate Housewives.

Tror vi tar en lugn dag hemma idag! Kände dock igår och imorse att jag vill umgås med någon men jag ska inte ljuga om att det är skönt med en lugn dag..

Jag umgås gärna med folk och får den sociala biten varje dag men efter gårdagen med både bus på Leo's lekland och sen hem till mormor för att fira hennes 70-års dag så är det skönt med en lugn dag hemma.

Hon blev jätteglad för den fina buketten! Funderar faktiskt på att själv börja köpa en bukett varannan vecka, fräscha buketter gör så himla mycket för hemmet och där vi köpte den igår är inte heller dyra. Älskar buketter och det blir så fint på bilder om man ska fotografera något uppifrån.

Nu när jag håller på att ta foto och annat på produkterna jag säljer från Forever Living, så kommer det bli toppen med snygga blommor.

Nu ska jag svara på era kommentarer och sen blir det lite fix här hemma medan Tuva-Li fortfarande sover! Uppdaterar senare igen.. Kram på Er! 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Http://evsing.blogg.se

Kommentar postad den

Jag håller med dig om att ibland är det skönt att bara vara själv också. Framförallt nu i slutet av min graviditet orkar jag knappt träffa folk känns det som 😂 Var köpte du blommorna? Vi ska på 90årskalas i helgen så tänkte också köpa blommor som uppvaktning ☺

Svar: Köper mina buketter på Ljusekulla 🍁🌸
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Det är så rått väder just nu :/. Fina blommor verkligen :)

Svar: Ja verkligen rått 😩😬
Sofia Werlin

Lillgarden

Kommentar postad den

Älskar att ha blommor inne. Ett tag köpte jag en bukett i veckan. Nu är där tack och lov lite blommor i trädgården 😊

Svar: Ja det blir så fint och det lyser upp så mycket 🌸💕
Sofia Werlin

Kommentera här