Tisdag och bloggflytt!

God morgon! Tidig morgon för oss idag med - enligt Tuva-Li var det morgon redan halv sex imorse. Jag är väldigt för att behålla en tid och inte ställa om klockan hit och dit..

Just nu sitter vi eller rättare sagt Tuva-Li och tittar på den nya filmen från Babblarna. Jättepopulär och hon dansar med till låtarna hon känner igen. Den släpptes igår och vi fick hem den igår, bra när man kan förhandsboka!

Känner jag min dotter rätt så kommer hon vilja vila om ett tag, det blir helt fel nu när klockorna är omställda. Får hoppas att hon kommer in i det nya snart.

Idag är det tänkt att min bloggflytt ska ske! Exportfilen är fortfarande inte klar, så för att nya bloggen inte skulle vara helt tom, fick jag föra över lite inlägg manuellt.

Jag kom dock åt något på inställningarna på nya bloggen, så jag skickas bara hit till "gamla" bloggen. Så himla typiskt och jag hoppas verkligen att hon jag har kontakt med på nya bloggportalen kan hjälpa mig att ta bort det, annars får jag göra om allt igen och ta bort det gamla kontot.

Så himla typiskt mig att komma åt olika saker när jag håller på att fixa! Det löser sig förhoppningsvis och tills dess så bloggar jag på här. Får föra över alla inlägg manuellt när nya bloggen har kommit upp.

Nu ska jag kolla vidare på Babblarna med Tuva-Li och sen blir det frukost! Blir även storstädning här hemma idag och sen kommer Tuva-Li's mormor och moster på besök. Kram så länge!

/ Sofia Werlin

Kommentarer

åsa i åsele

Kommentar postad den

Hej, eller Go morgon :) hittade hit från Ullis,
Ja Du den där klockomställningen är vedervärdig,trots Elin är 10 så reagerar hon negativt, igår morse var kl omkring 6 då hon vaknade - vi har ju höstlov, ingen brådska upp typ...
Jobbigt när det inte funkar som man vill med blogg, internet å sånt.
Ha en bra tisdag :)

Svar: Så himla dumt med omställning av klockorna! 😬😬
Sofia Werlin

Matilda Berlin

Kommentar postad den

Åhh vad spännande! Var flyttar du bloggen någonstans? =)

Svar: Jag fick en förfrågan för ett tag sen att flytta över till Finest :)
Sofia Werlin

Marie

Kommentar postad den

Spännande, ja drygt då det krånglar. Vilken är nya adressen då? vilken portal ska du blogga från nu?

Svar: Kommer ha samma http://sofiawerlin.se men tills den har pekats om kommer jag skriva den nya så länge.
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Hoppas er dag blir bra vännen och att din bloggflytt blir bra i slutändan 😊🌸

Svar: Tack vännen 🌸
Sofia Werlin

Frida

Kommentar postad den

Ja det blev riktigt lyckat i helgen :)

Julia

Kommentar postad den

hoppas det löser sig med bloggfixet :)

Kommentera här