Månadens blogg - vinnaren!

Nu är månadens blogg för novembermånad avslutad och jag har gått igenom alla rösträknare! Var ju lite problem och krångel med de första jag hade men där kom in röster på dem innan jag hann byta..

Jätteroligt att så många valde att anmäla sig till månadens blogg! Det var en jämn kamp mellan två av de nominerade och det är jätteroligt att så många faktiskt har valt att rösta.

Jag hoppas att Ni kommer rösta på Er favorit i månadens blogg till december! Omröstningen kommer upp under dagen idag men tills dess får Ni vara nyfikna på vilka de nominerade bloggarna är.

Efter noggrann koll och uträkning skiljer det endast två röster från vinnaren och den som kom på andra platsen. Eftersom jag endast kommer ha en vinnare och de blev så jämt kommer nummer två att automatiskt få en ny nominering och plast till månadens blogg i december. 

Med 66 stycken röster säger jag grattis till:

VINNAREN!
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

FrökenTV, bloggen om tv och film

Kommentar postad den

nice

Sandra

Kommentar postad den

Va kul med månadens blogg! Grattis till misstossequeen! :D

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Kul att hon vann :). Ska kika på omröstningen :)

Sofie

Kommentar postad den

Grattis 😄

Sofie

Kommentar postad den

Grattis 😄

ajlimullersandvik.blogg.se

Kommentar postad den

Det var inte lite röster ;) Grattis till henne :D

sv: Ja, efter en jobbig skitoktober måste man leta efter saker att längta efter i november, för såhär kan vi ju inte ha det ^^

Svar: Blev en del 🙈☺️
Sofia Werlin

Fröken Rödlök

Kommentar postad den

Grattis Tosse 🌸🌸🌸
Som jag kämpat om detta :-) Bättre tur nån annan gång ;)

Jenny

Kommentar postad den

hennes blogg är så bra, stort grattis!

Mamma Malin

Kommentar postad den

Vad kul! Grattis till henne :D

Erika

Kommentar postad den

Vad roligt, grattis till henne :)

Kommentera här