Godaste fajitan!

I våra goodiebags vi delade ut under bloggmiddagen fanns där kryddor från Gourmeco och Spicemaster. En tacokrydda och en fajitakrydda. Givetvis måste man ju testa något när man får hem det och ikväll fick fajitakryddan äran att smaksätta min middag.
 
Säg vad Ni vill om LCHF men godare fajitas har jag aldrig ätit tidigare. Och brödet då? Det saknade jag inte ens, jag saknar inte bröd överhuvudtaget. Att börja med LCHF igen kan nog vara mitt bästa beslut i livet, i alla fall när det kommer till min kropp och viktminskning.
 
Så här såg min middag ut ikväll:
 
- Isbergssallad
- Hemmagjord vitlökssås
- Riven ost
- Rödlök
- Gurka
- Hemmagjord salsa
- Kyckling med fajitakrydda
 
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lova Danielsson

Kommentar postad den

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
Sofia Werlin

Sussi

Kommentar postad den

Men vad smarrigt.

Svar: Det blev väldigt gott :)
Sofia Werlin

Robex Lundgren

Kommentar postad den

mums

Svar: Väldigt gott :)
Sofia Werlin

Kommentera här