Snabbt litet inlägg..

Tisdag igen och jag har ingen aning om var måndagen tog vägen. Som sagt, både helgerna och vardagarna går otroligt fort. Kan dock känna att helgerna går alldeles för snabbt ibland. I alla fall helgen som var nu, den spenderades i Göteborg tillsammans med Sandra och våra två dagar i vackra Götet, gick upp i rök känns det som.
 
Men det var en väldigt trevlig helg och efter allt som har varit så var det skönt att åka iväg ett par dagar. Jag är helt förälskad i Göteborg som stad och jag skulle mer än gärna vilja flytta upp där. Vem vet vad som sker i framtiden, hamnar kanske i Göteborg någon gång i livet.
 
Ska strax ställa mig och fixa till lite middag samt lunch till skolan imorgon. Får se vad jag knåpar ihop för spännande att äta, ibland blir det faktiskt otroligt bra, trots att jag inte vet vad jag ska göra när jag ställer mig vid spisen. Funderar på att göra biffar med fetaost och har couscous till eller något annat gott..
 
Dock vet jag inte riktigt vad jag skulle skriva för inlägg, utan jag uppdaterar lite senare ikväll helt enkelt. Känner att hjärnan behöver lite ny energi i form av middag.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Micke

Kommentar postad den

Du är grymt fin!;)

Kommentera här