Praktik och projektarbete..

Jag lever men det har varit mycket i skolan att göra nu innan praktikveckorna, som drog igång idag. Dock började min praktik ganska skönt med att barnen på skolan där jag ska vara, hade studiedag. Körde ändå dit och fick prata med min handledare samt att jag fick mina tider, som jag ska gå sidan om. Fick även träffa dem andra lärarna i dem klasserna som jag kommer vara i.
 
Jättetrevlig personal och jag kommer trivas som fisken i vattnet. Känner dock att tre veckor kommer gå otroligt fort och det gäller att man är med överallt för att hinna se och göra så mycket som möjligt. Har fått ganska sköna tider i alla fall, även om jag kommer stanna kvar på fritids vissa dagar med. Kan tycka att det är relativit skönt, då jag har mitt projektarbete också som ska vara klart fredag vecka 15.
 
Även om jag har kommit en bit på det, så vill jag ändå ha god tid på mig och fixa med allt. Samt maila det till min handledare och få det godkänt så man inte behöver ändra om hela i sista sekunden sen. Hatar att både stressa med skolarbeten och känna ångest om det skulle varafel.
 
Min kära klasskamrat E, skulle vara snäll och skicka en del av sitt arbete ikväll så jag kan se hur det ska se ut i fotnoten. Är helt lost när det kommer till allt som ska ligga i texten. Tyvärr är jag som person, en sån som vill att det ska bli rätt från början. Dock blir det ju sällan rätt alltid men man hoppas ju.
 
Nu ska jag fortsätta på mitt trevliga lilla arbete och sen blir det att ordna med lite middag. Uppdaterar kanske senare igen, annars blir det imorgon när jag har kommit hem från praktiken.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Micke

Kommentar postad den

Du har rätt höga krav på dig själv, va? Nästintill överambitiös men inte pretto..;) Som du skrev själv i inlägget...Du är grymt läcker iaf; Gud är god som skapar såna läckerbitar som dig;)...

Kommentera här