Helt slut..

Jag är så trött om dagarna, solen tar tydligen på ens krafter under dagarna. Har dock inte varit ute i solen speciellt mycket idag, men däremot har jag varit på Väla med moster och kusin.

Men man blir trött ändå, det är så himla kvavt ute, fast nu börjar det bli kyligare så ska vädra igenom lägenheten inför kvällen/natten så man kan sova. Somnade runt halv fyra imorse, dels på grund av värmen men även för att katten höll på att jaga en fluga. 

Hittade inget av det jag skulle på Väla idag. Antingen så var det slut eller så fanns det inte hemma alls. Lyckades dock lägga undan en klänning till lördag från Holly & Whyte inne på Lindex. Så imorgon innan jobb blir det att köra och testa den, hoppas att den passar! Annars går jag naken i stan på lördag när jag ska ut och äta. 

Nu ska jag öppna upp alla dörrar i lägenheten, packa min väska inför morgondagens dygnspass samt ordna lite annat. God natt på er!!


/ Sofia Werlin

Kommentera här