Kallt, uppgifter och inget privatliv..

Klagar lite på kylan i dag eller ja, jag har klagat den senaste veckan på att det har varit kallt. Det är otroligt kallt i vårt klassrum så man sitter och fryser dagarna ut. Som om inte det vore nog så gick brandlarmet i dag, ut i kylan och jag hade inte dem bästa kläderna på mig. Valde att ha jeans med hål i, converse och en topp. Ni kan ju bara tänka er hur stelfrusen jag var sen när vi fick komma in igen.
 
Var hemma lite efter tvåtiden i dag, så fyllde upp badkaret med varmt vatten och la mig där i ett tag för att tina upp. Ska alldeles strax sätta mig och skriva klart en uppgift vi har i svenskan. Denna veckan är helt galen med uppgifter, precis som förra veckan. Hinner knappt med mitt projektarbete och jag hinner framförallt inte med mitt privatliv. När man kommer hem från skolan så fortsätter man med alla uppgifter man har, sen äter man lite och sen går man och lägger sig.
 
Men det ordnar nog till sig, så länge jag gör mina uppgifter direkt och inte lägger allt i en hög, så ska det nog reda sig. Veckorna går i alla fall otroligt fort och snart är januari förbi, vad har man gjort? Förutom att gå i skolan och haft en massa att göra.
 
På tal om annat så har jag chans att bli veckans blogg inne på Besökstoppen. Ni får mer än gärna gå in och rösta på mig. Man kan rösta en gång per dygn och ni kan rösta fram till torsdag denna veckan. Hade varit jätteroligt att få nå ut till fler personer och visa att man faktiskt klarar av att gå ner i vikt själv, med hjälp av träning och rätt mat.
 
Nu ska jag svara på kommentarer och sedan sätta mig med min uppgift. Uppdaterar kanske lite senare, om jag orkar det vill säga. Är så trött om dagarna och jag har varit det i några veckor nu. Tänkte boka tid hos min husläkare för att se om jag har brist på någon vitamin eller järn, för jag är aldrig så här trött annars.
/ Sofia Werlin

Kommentera här