Grand Hotel Garden!

Innan vi värdar begav oss till den trevliga bloggmiddagen så checkade vi först in på Grand Hotel Garden, där vi skulle spendera natten och nästkommande morgon. Rätt skönt att slippa köra hem till Helsingborg mitt i natten och få vila ut på ett hotellrum. Ännu bättre var det ju att veta att en supergod hotellfrukost väntande dagen efter!
 
 
Otroligt fina hotellrum och en jätteskön säng, har en rätt så känslig höft och jag märker direkt dagen efter om sängen har varit för mjuk eller för hård att sova. Sängarna på Grand Hotel Garden, var jättesköna och inget höftont här inte. Lite besviken över att bara en av oss värdar fick badkar, jag gärna hade tagit en bad på morgonen dagen efter när jag vaknade, men det blev istället en härlig dusch. 

 
Efter den härliga duschen kom Tommy ner på hotellrummet i väntan på fröken Sojka ♥. Vi bestämde oss tillslut för att gå ner till lobbyn och vänta in henne så vi kunde äta den otroligt goda hotellfrukosten. Inga bilder på själva restaurangdelen men Tommy lyckades fånga lite av våra frukostar! Jag skulle kunna äta hotellfrukost varje dag, varför är det så mycket godare än frukost hemma?
 
 
Tack Grand Hotel Garden, för otroligt fina hotellrum, sköna sängar, en bra service och er goda frukost men fram för allt för att ni hjälpte oss värdar med hotellrum över natten! Hos er kommer jag att övernatta fler gånger.
 
Och som vanligt är bilderna tagna av Tommy, inga bilder får tas utan att fråga honom först!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sarah Persson

Kommentar postad den

Vad god frullen såg ut!

Svar: Det var jättegott :)
Sofia Werlin

Kommentera här