Tävling: Personligalmanacka.se (AVSLUTAD)

Har i samarbete med personligalmanacka.se ordnat en liten tävling till er läsare. Du har chansen att vinna ett digitalt presentkort hos dom som du sedan kan använda på deras hemsida för att skapa en egen och personlig almanacka för nästa år.
 
" Personlig Almanacka är precis som namnet säger en
almanacka som du designar helt efter din egen stil. Du
kan välja färg och text på omslaget, eller varför inte lägga
in en egen bild på dig själv eller din ögonsten?

Det som gör almanackan ännu mer personlig är att du
kan anpassa innehållet efter det som är viktigast i din
vardag – det finns fält för att hålla koll på träning, plugg,
jobb, väder m.m.

En sak är säker – det finns INGEN som kommer att ha en
likadan almanacka som du! "
 

För att vara med:
 
Gilla Personlig AlmanackaFacebook (länk).
Skriv en kommentar i DETTA inlägget med en motivering varför du vill vinna presentkortet samt att du har gillat på Facebook.
För lite extra chans får du gärna skriva ett inlägg på din egna blogg om tävlingen. Skicka med länken till inlägget i kommentaren.
 
Glöm inte namn och mejladress i kommentaren!!
 
Tävlingen avslutas på onsdagen den 14:e november 23:59. Vinnaren presenteras på torsdagen!
 
LYCKA TILL...
 
 
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Mathilda

Kommentar postad den

Jag skulle vilja vinna eftersom jag trots allt bara är en fattig student och egentligen inte har råd att köpa så fina grejer, även om jag älskar de almanackorna!

Har gillat sidan på facebook :)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Tack!

Jag hoppas du kan komma på middagen, skulle vara riktigt kul att träffas :)

tanketrassel & stjärnfall.

Kommentar postad den

har gillat på fb och en kaleder nu när man ska hina med hästar, två jobb och skola vore underbart ♥

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Louise

Kommentar postad den

Jag gillar redan på facebook (Louise Persson)
Deras almanackor har bra kvalite och man kan lägga till så mycket bra saker som många andra almanackor saknar.
Skulle vara skoj att vinna en personlig almanacka en extra fin julklapp till sig själv.
Håller tummar och tår ;-)

Ha en bra dag.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Pernilla

Kommentar postad den

Gud vAd bra det skulle vara att kunna skriva in allt roligt man ska göra till nästa år:-)
Och skriva in allas födelsedagar och annat superviktigt ang barnen tex:-)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Sanna

Kommentar postad den

O va kul de hade varit med en personligalmanacka! Har tidigare gett bort i present, så tycker minsann de är min tur nu. Och med nytt jobb, aktiviteter m.m. så är de välbehövligt!

Har gillat på facebook, och skrivit i bloggen. http://nitton10088.blogspot.se/2012/11/tavling.html

Ha en bra dag!

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Tommy

Kommentar postad den

Gillat facebooksidan, samt länkat från bloggen, URL:
http://tommytott.blogg.se/2012/november/tavlar-hos-sofia.html

varför jag ska vinna?
En personlig almanacka är så mycket finare än de tråkiga i butikerna. Vi får ingen almanacka från jobbet, utan får den lilla från facket.

En personlig kalender med foto på mig och min älskade familj , skulle inte bara vara perfekt, utan få mig att lee och kunna se på det fotot när min man är och jobbar i 14 dagar. Samt att jag börjar få fotograferingar inbokade så lätt kunna hålla koll och mer struktur på mitt ordinare jobb , samt fotojobb!

Stor kram!

Svar: Skoj att du är med och tävlar :). Har skrivit upp dig på tävlingslistan!
Sofia

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Tack! Håller tummarna nu :)

johanna kristiansson

Kommentar postad den

Skulle så gärna vilja vinna en personlig almanacka!Där jag kan hålla ordning på mig mina barn och mannen=)hela min familj, utan min almanacka hade inte vårt liv gått runt=)
Därför hoppas jag vinna så nästa års alla roliga aktiviteter kan få skrivas där i.
Har gillat på facebook
kram johanna

även skrivit i min blogg
bebisfisen.blogg.se

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

SiA

Kommentar postad den

Jag vill vara med och jag har gillat på Facebook!
Min motivering: En bild säger mer än tusen ord så 12 bilder kommer berätta mycket! Plus, att med en almanacka kan jag hålla reda på mig själv.

Länk till mitt blogginlägg: http://sleeplessinashyred.blogspot.se/2012/11/bulor-blamarken-och-tavlingar.html

Ha en bra dag!
/Wiveca

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Kenneth

Kommentar postad den

Hej

Jag skulle villja vinna så jag kan köpa en kalender i julklapp till min fru

lägger även ut detta på min egen blog
http://rothvoss.blogspot.se/

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Anonym

Kommentar postad den

Har gillar på facebook:) skulle gärna vilja vinna en kalender. Har en dotter som är 8 månader och går på barnrehab läkare sjukgymnaster och det hade varit jättebra med en kalender att skriva ner alla besök vi har. Plus att jag kan se min lilla prinsessa i kalendern:) tusen tack för en bra blogg / Malin

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Kommentar postad den

Ej med men tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/08/personlig-almanacka-1411/

Svar: Tack för att du har tipsat andra :)
Sofia

Mathilda

Kommentar postad den

Jag gillar på facebook och skulle gärna vilja vara med och tävla :) Detta vore en perfekt present till en kär förvirrad vän som precis börjat plugga igen och kan behöva hjälp med att hålla ordning :)

/Mathilda Robertsson ([email protected])

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Elina andersson

Kommentar postad den

Jag är med :)
Och jag har gillat på fb (elina andersson)
Min motivering är att jag behöver en kalender till skolan. Jag glömmer ofta läxorna hemma och det leder till att jag inte gör dom. Det skulle vara mycket lättare om jag hade någonting jag kunde skriva vilka läxor vi hade till vilken dag i. Så jag kunde kolla i den när jag har brotom till bussen och ska lägga ner läxorna.
Kram Elina.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Malin

Kommentar postad den

Jag gillar på facebook under namnet Malin Lundell. Jag skulle behöva en almanacka från personlig almanacka för att jag ska börja på universitetet i vår. Det känns ganska tungt att hoppa på en utbildning som är så lång som den jag ska läsa är och jag kan verkligen behöva lite uppmuntran under det första året och vad kan då vara bättre än en almanacka som man får designa precis som man vill och som kan hjälpa till att hålla koll på allt? Just därför vill jag vinna!

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Annika - drömmen om 11 barn

Kommentar postad den

jag är med och tävlar, och gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Jag vill vinna för att det helt enkelt är många tider att hålla reda på med fem kids. Det är tandläkare, läkare, bvc, sporter och intressen, scouter osv. Plus att vi vuxna också har tider att passa, iom min operation kommer jag själv ha mycket (!) läkartider att sköta nu - jag behöööööver verkligen en almanacka! :)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/sofija.html#comment

Kram Annika
[email protected]

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

chanette andersson

Kommentar postad den

1. chanette andersson gillar på fb

2. vid endast 31 år ålder e jag pinsamt senil och glömmer saker hela tiden..kan man skratta åt (ja jag gör det själv ibland) men det e oerhört jobbigt o pinsamt många gånger med..men med denna skulle jag få en toppen hjälp att minnas saker.

3. tipsat om denna tävlingen på min blogg men kunde ej klistra in direkt länken här men ligger i katerogin ..tävlas..

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Petra Stenberg

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar! :)

- Har gillat på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)
- Jag skulle vilja vinna för jag behöver använda en kalender dagligen för att komma ihåg allt jag ska göra och planera in. Jag är lite kräsen med mina kalendrar och det är sällan jag hittar en kalender som har precis allt som jag behöver och vill ha. Skulle vara riktigt bra och roligt att få göra en helt egen så att jag kan skriva upp allt som jag behöver i min kalender.

* Har skrivit om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/23078955/9829-taevling---en-personlig-almanacka.htm

[email protected]
Kram! :)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Julia

Kommentar postad den

Jag har gillat på facebook , och vill vinna för att jag aldrig hittar en almanacka som delar in dagarna i kategorier. Jag behöver min för skolan, träningen och tandläkartider (har tandställning och besök var 6e vecka.) Så det skulle vara super om jag kunde fixa en själv. KRAM

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Celine - Tävla i min blogg

Kommentar postad den

Jag är med ch tävlar. Gillar redan på facebook (Celine Naminah)

Motivering: Jag önskar vinna eftersom jag hoppas på att kunna ge svärmor nåot aldeles speciellt när hon fyller år. Något hon verkligen kommer att älska och alltid ha med sig och samtidigt ha nytta av. Något hon inte alls väntat sig. En personlig almanacka med alla hennes barnbarn i. Våra tre och svägerskans som beräknas komma mellan jul och nyår. Jag tror hon skulle bli riktigt glad!

Tipsat har ja gjort här: http://phantazia.blogg.se/2012/november/personlig-almanacka-14-november.html

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

LILITH - boktokig mamma med Borderline

Kommentar postad den

Gillar redan på fb (Lilith Dark). Har bloggat om tävlingen också: http://lilith.se/2012/11/09/lilith-tavlar-hos-sofia/
Motivering: Oh jag älskar personlig almanacka och beställer alltid därifrån. Om jag vann skulle jag välja en i det nya formatet A5 eftersom att den jag brukar välja är lite liten. Jag använder min almanacka jämt och känner mig naken om jag råkar glömma den när jag går hemifrån, kallar den för min hjärna. Det är behandlingstider, läkare, möten, besök på hab med sonen osv osv. Tusen saker att behöva hålla koll på och utan min almanacka skulle inget av det bli gjort.

Jag hade haft bilder på barnen på framsidan och sen bloggens header på baksidan. Linjalen skulle vara rosa och även gummibandet, och jag skulle välja rutan daglig träning på varje datum. Längst bak skulle jag ha randiga sidor där jag kan skriva ner sånt som inte hör ihop med ett visst datum men som jag ändå behöver ha med mig.
Modulerna på varje uppslag skulle vara linjerade.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Emma Ivarsson

Kommentar postad den

Gillat på Facebook.

Jag vill ha en kalender för att jag har precis börjat 7:an.
Jag jonglerar med skolan, handboll och fritid och det händer ofta att jag glömmer saker. Det känns betydligt bättre att planera upp sina dagar i en kalender med stil än i en helt vanlig grå kalender.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Linda, mamma till majken o arvid

Kommentar postad den

Jag är behov av en kalender . Nu när jag är 2 barns mamma till världens bästa Majken & Arvid så händer det så mycket omkring. T.ex förskolan, kalas, läkarbesök & vore så roligt också med en personligkalender som är personlig mot mig & mina barn. Har gillar på FB, Linda Karlsson där & länkat om din tävling på min blogg, ligger under tävlingar.

Jag & barnen håller tummarna här på vår tur =)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Anna-Carin W

Kommentar postad den

Jag vill vinna den till min mamma som tack för att hon alltid ställer upp för mig och barnen! Så det skulle bli en fin julklapp till henne med en bild på barnbarnen på framsidan :) Hon skriver små anteckningar varje dag om vad som har hänt så jag vet att hon skulle bli jätteglad. Har gillat på fb också (A-C Wikberg)
Trevlig helg!

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Sabina A

Kommentar postad den

Jag vill vinna en kalender för jag inte har någon och har till vana att alltid dubbelboka saker, just för jag inte har koll på någonting. Det är såå typiskt mig!
Sen är dem jäkligt fina oxå :=) Klart jag gillar dem på FB :=)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Emilia Lindbom - 17 år & mamma till Tatum.

Kommentar postad den

Är med :)
Vill vinna för sonen & jag har nått otroligt mycket att göra. Dessutom är jag nog ett litet kontrollfreak som måste ha koll på saker som händer. Vad vore då inte bättre än att ha en alldeles egen personlig almanacka? ;)
Gillat på fb med namnet Emilia Lindbom.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Anna L

Kommentar postad den

Gillar på fb - Anna Lundkvist
Vill vinna eftersom jag älskar deras almanackor och det är med sorg i hjärtat jag inser att min snart är gammal....

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Sofie Altuntas Lindholm

Kommentar postad den

Gillar redan pà FB med namn Sofie Altuntas Lindholm

Är en kvinna som jämt har sin agenda fullspäckad med aktiviteter. Börjar även plugga nästa àr sà en snygg almanacka är högst välkommen. Kommer väl till användning!

MVH Sofie

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Jenny Ö

Kommentar postad den

En sån skulle vara ypperlig att ha som "dagbok" och skriva upp lite vad man gjort dag för dag för att sen kunna bläddra tillbaka och se vad man gjorde en viss dag för flera år sedan! Och så kan man ju göra dem så SNYGGA dessutom! :)
Har gillat på FB.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Ania

Kommentar postad den

Jag har likeat på Facebook. :)

Jag vill vinna för att jag försöker bli mer pepp över året som kommer. Har dragits med så mycket skit i år: blev dumpad, fick inte förlängt jobb, oerhört mycket jobbstress och jag var sjukt nära att bli hemlös med all stress som det innebar... Men nu i slutet av året känns det ljusare! Har träffat kärleken i mitt liv, håller tummarna för att nytt bra jobb jag sökt, har en fin lägenhet och känner att jag vill ha en ny almanacka att fylla med roliga planer för ett år som ska vinna över detta! :)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Carola L

Kommentar postad den

Gillar på FB sedan länge. SKulle vilja vinna eftersom jag jobbar mycket och på olika ställen - barnen har aktiviteter o.s.v. och en almanacka skulle vara toppen för att maken skulle veta var och när allt händer

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/personlig-almanacka-2.html

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

sanna åberg

Kommentar postad den

Har gillat personligalmenacka på facebook med namnet Sanna åberg.


Jag skulle så gärna vilja vinna för jag skulle vilja ge en almenacka till min mamma när hon fyller år den 24/12 för hon skulle bli så glad och så skulle den ju va extra speciell om man väljer själv hur den ska se ut :)


Har gjort ett inlägg på min blogg : http://sannaabergg.blogspot.se/2012/11/annu-en-tavling.html

mitt namn är :sanna åberg.
email: [email protected]

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

madde

Kommentar postad den

Har gillat på Fb Madelene Elisabeth Jacobsen.
http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2012/november/tavla773.html
Jag önskar att vinna då jag vill fixa en nystart inför det nya året, vad passar bättre då än en ny almanacka? :)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Annika

Kommentar postad den

Jag är med!
- Gilla redan på Facebook
- Jag vill vinna eftersom jag alltid önskat att få en personlig almanacka.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

jessamy

Kommentar postad den

Jag vill vinna presentkortet för att hålla reda på mig och mig själv :D JAg ha gillat. Linnéa Möller

mvh [email protected]

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Monia - mamma till Tuvalie

Kommentar postad den

Jag är med :) Vill gärna vinna för att ge det i julklapp till min svärmor. Hon är lärare och i det yrket behöver hon en riktigt bra almanacka. Perfekt vore ju att hon kan designa den själv, och välja vad hon vill ha med i den för att anpassa till sitt jobb :)

Gillar på fb med namnet Monia Sundgren. Hoppas =)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Ingrid - Mamma till Zelda

Kommentar postad den

Jag är gärna med!

Gillar på FB (Ingrid Polly) samt har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/november/jag-tavlar-om-en-personlig-almanacka-2.html

Som blivande tvåbarnsmamma så har jag miljoner saker att hålla koll på, så ibland kan det bli lite rörigt! Då vore det perfekt med en alldeles egendesignad almanacka så att jag kommer ihåg rätt saker på rätt dagar.

Kram, Ingrid

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Emma

Kommentar postad den

Jag vill vinna en personlig almanacka för att jag inte klarar av att leva utan en almanacka! Går i 8:an och det är himla svårt att hålla koll på alla läxor, prov och övriga aktiviteter! I en almanacka kan jag skriva ner precis allting som jag behöver komma ihåg och att den är designad av mig gör inte det hela sämmre ;D

Gillar personlig almanacka på facebook (Emma Svensson)

Här är ett inlägg från min blogg: http://melovewater.blogg.se/2012/november/jag-ar-med-och-tavlar.html

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

My Hall Hansson

Kommentar postad den

Jag borde vinna då jag flitigt använder den kalendern jag har just nu för att få någon sånär ordning på mitt liv med allt vad det innebär att vara student. Det är dock så svårt att hitta en almenacka som uppfyller alla mina krav. Därför skulle det vara super att kunna fixa en kalender tills nästa år som är precis som jag vill ha den!
Har gillat på facebook.

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

erika

Kommentar postad den

Min almanacka börjar ta slu och jag behöver verkligen en ny. Dock står det inte överst på priolistan. Så mycket annat som måste betalas först...
gillat och
www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Elina

Kommentar postad den

Jag börjar bli otroligt vimsig och allt glöms bort! Det mesta blir gjort i sista minuten eftersom det är då jag kommer på vad jag glömt. Jag vill inte ha det så längre! Så för att hålla koll på allt som behöver hållas koll på så skulle jag behöva en fin fin almanacka!
Gillar på facebook - Elina Backeby

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

emelielinnea' ☆

Kommentar postad den

Kan inte du ha lite fler roliga tävlingar..? :D Hade varigt super kul med en till ''personlig almenacka''! KRAM

Kommentera här