Kommentarer

Thiilde

Kommentar postad den

Tydlig skillnad! duktigt :)

Svar: Tack :)
Sofia

Johanna

Kommentar postad den

Snyggt vilken skillnad!! Grymt jobbat!!!

Svar: Tack så mycket :)
Sofia

Tommy

Kommentar postad den

Wow, vilken skillnad!

Sv: Ja det är sjukt!
Jag betalde in, ringde dom och talade om att jag var 1 dag sen med att betala .. 3 dagar senare får jag påminnelse, och i dag fick jag inte tag i q-park, så i morgon får dom höra min ljuva stämma :)

Hoppas allt är bra med dig :)

Sandra

Kommentar postad den

Wow! Så otroligt bra jobbat!

Svar: Tack :)
Sofia

Sara

Kommentar postad den

Grymt bra jobbat!! Fortsätt kämpa, jag vet att det kan vara jobbigt emellanåt, men det är såå värt att kämpa för!!! När man väl når ett delmål är det viktigt att unna sig något för att orka kämpa vidare, dock inget i matväg ;). Önskar dig fortsatt lycka till!

Svar: Tack så mycket :)
Sofia

Kommentera här