Tävling: Solentro.se (AVSLUTAD)

 
 
 
Har i samarbete med solentro.se ordnat en tävling till er läsare. Tre stycken har chansen att vinna ett presentkort hos dom som du sedan kan använda på deras hemsida för att skapa en egen och personlig bok. Jag kommer att tävla bort 3 presentkort á 200 kronor till tre lyckliga vinnare.
 
Men skulle inte du vara vinnaren så häng inte läpp, Solentro är så givmilda att dom ger er som inte vann ett presenkort á 100 kronor att handla för på deras hemsida. Så det är därför viktigt att du anger din mejladress i kommentaren!!
 
"Solentro är en plats där vem som helst busenkelt kan göra en egen bok eller fotobok av högsta kvalitet!
Vi hoppas det skänker stor glädje att förvandla personliga texter och bilder till vackra och unika böcker och fotoböcker.
Solentro är det enklaste sättet för dig att göra en egen bok eller fotobok. En mycket uppskattad gåva och personlig present oavsett tillfälle - en personlig fotobok fungerar alltid! "
 

För att vara med:
 
Skriv en kommentar i DETTA inlägget med en motivering till varför du ska vinna presentkortet.
 
För lite extra chans får du gärna skriva ett inlägg på din egna blogg om tävlingen och även gilla SolentroFacebook (länk). Skicka med länken till ditt blogginlägg i kommentaren.
 
Glöm inte namn och mejladress i kommentaren!!
 
Tävlingen avslutas på torsdagen den 29:e november 18:00. Vinnarna presenteras under kvällen!
 
LYCKA TILL...
 
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Petra

Kommentar postad den

1. Jag heter Petra Holmberg
2. Jag har gillat.
3. Min mailadress är [email protected]
4. Jag har gjort ett inlägg på min blogg.
www.moderpetra.blogspot.se/2012/11/tecken-fran-ovan.html

4. Är i stort behov av att få ordning på alla mina otroliga mängder av foton. Att göra fotoböcker till mina fyra barn har länge varit i tankarna. En vinst från Solentro skulle ge mig en glädjande kick att sätta fart med detta projekt.

Mvh

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Kommentar postad den

Ej med men tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/17/solentro-2911/

Svar: Tack för att du har tipsat :)
Sofia

Annika - drömmen om 11 barn

Kommentar postad den

Jag vill vinna för att jag vill göra en fotobok till barnens mormor i 50årspresent, ett litet bidrag på 200kr till denna fotobok vore ju ytterst tacksamt!

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/sofija-2.html#comment

Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Ellen

Kommentar postad den

Jag har gillat dem på FB, mailadress [email protected]

Jag skulle vilja vinna för att det vore himla roligt att ha en fotobok från vårt bröllop :)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Isabella

Kommentar postad den

-Heter Isabella Krooks & har även gillat på facebook.
-Vi är en 6 personers familj och det är bara jag som tar hand om bilderna. Det känns som att man inte rikitgt alltid har tid med att beställa , sortera, lägga i fotoalbum . Därför vore det bra/roligt att bara kunna välja bilder o. beställa och så vore det klart :)

länkat på min blogg:
http://beeellllaaaa.blogg.se/2012/november/ar-med-och-tavlar-om-ett-presentkort.html

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Annica

Kommentar postad den

Gillar på fb, Annica Nilsson..

Jag vill vinna denna och lägga in en massa bilder på min dotter och skriva ner om hur mycet hon betyder för mig :)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Linda

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med!
Har gillat på FB, Linda Öberg.
Jag skulle så gärna vilja ge mina barns "tant" en fotobok. Hon säger så ofta att hon inte har så många bilder på barnen och vill ha fler. Därför skulle det ju passa ypperligt att ge henne en hel bok med bilder! :-)

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Mette Regnell

Kommentar postad den

För att jag så gärna vill vinna 😏
Har delat på Facebook [email protected] /Mette Regnell

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Louise Kroll

Kommentar postad den

Då är allt klart :) delat och gillat :)

Är inne på min 7 bok som snart är klar för att tryckas hos solentro. den är både stor och tjock och där hade jag blivit super glad om man hade fått ett bidrag.

Mail : [email protected]


Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Tofflan

Kommentar postad den

Hej!
Jag finns inte heller på Fejan, så jag kan inte gilla Solentro där, men jag har bloggat i stället:
http://tofflan.wordpress.com/2012/11/21/julklapps-och-presenttips-fotobok-fran-solentro/

Jag skulle vilja vinna presentkort för att få testa de möjligheter till fotoböcker - och andra böcker! - som Solentro erbjuder. Det känns som ett spännande och lockande koncept, mer flexibelt än andra företag som erbjuder liknande produkter. Särskilt kul vore det att göra en bok ihop med några kompisar! :D
Jag heter Ulrika Hurtig och min e-postadress är tofflan(a)home.se

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

POOS

Kommentar postad den

Jag är verkligen med!
Jag vill vinna eftersom jag vill ge min mamma en fin present med foton från min vardag eftersom hon är så sjuk att hon inte kan komma ned och hälsa på mig.
Det hade hon verkligen uppskattat!

Namn: Josefin Ogarp
Min mejl är: [email protected]

Svar: Tack för din medverkan! Har skrivit upp dig på tävlingslistan :-)
Sofia

Felicia

Kommentar postad den

Hej!
Fin blogg. :)
Nu har jag startat en grym tävling på bloggen. det skulle vara jätte roligt om du ville vara med.
http://whop.bloggplatsen.se/2012/12/02/9086547-1-advent/
kram

Kommentera här