Handlat lite, kommentarer och jobb..

Kolsvart ute nästan och klockan är bara lite över fyra. Har varit och handlat lite mat så man klarar sig så kom hem för ett litet tag sen. Ska snart köra igen dock, hem till mamma och pappa och äta där i kväll, tråkigt att äta själv varje dag. Katten är inte ett roligt sällskap när det gäller det.
 
Snöade lite i Påarp innan i dag, inga stora flingor och det la sig inte heller. För min del hade det gärna fått komma lite mer snö, tycker att det mysigt med snö men inte med slask. Så länge det blir en vit julafton så är jag nöjd, det blir mycket mysigare att fira jul tillsammans med släkten då.
 
Satt och nördade mig lite i The Sims 3 innan i dag, hade inrett mitt "hus" så himla fint och för en gångs skull var jag otroligt nöjd med resultatet. Vad tror ni händer då? Jo, spelet hänger sig och stängs ner, utan att jag har hunnit spara skiten. Även om det bara är ett spel så blir man faktiskt lite sur, men har man suttit och fixat med möbler m.m. i någon timme så kan jag lova er att locket på den bärbara stängdes rätt så fort.
 
Skulle svara på era kommentarer innan men jag fastnade med lite annat som sagt. Så ska passa på att svara på dom nu innan jag kör hem till mamma och pappa. Ska hjälpa lillasyster med hennes spel, hon ville då också ha julstjärnor och en julgran i sitt spel. Tur man vet hur man ska göra, då går det snabbt och enkelt.
 
Inga planer för helgen än, kommer kanske vem vet. Känner dock bara för att ta det lugnt och vila upp mig för kommande vecka på jobb. Som jag vet nu är jag fri en dag bara och jag vet inte hur länge jag ska jobba dom andra dagarna. Ställer in mig på att jobba till halv fem varje dag och får man sen sluta tidigare är det bara positivt. Nu hoppas jag även på att jag klarar mig undan från fler magsjukor, för det är inget skoj!!
 
Uppdaterar lite senare i kväll, blir kanske något inlägg via appen eller paddan hos mamma och pappa. Annars får ni en uppdatering när fröken Werlin har kommit hem i kväll. Ha en fortsatt bra fredag alla fina läsare.
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

träningsblogg

Kommentar postad den

Hej Sofia! Precis startat en ny träningblogg och hoppas du vill kika in och kanske göra ett länkbyte sen.
Så folk iallafall kan få hys om att den finns.
Grym blogg och fortsätt kämpa!

Kampen om övervikten

Kommentar postad den

Dags att skaffa sig The sims 3 tror jag :D Men visst är det drygt när det laggar och man har gjort hur mycket som helst!

Kommentera här