Inga planer och stöld från paket...

Torsdag idag och jag har endast fyra dagar kvar utav min semester. Tycker att de där tre veckorna har gått så himla snabbt. Som tur är så börjar jag inte jobba förrens på måndageftermiddag så hinner få lite sol på kroppen innan dess. Om vädret tillåter det..

Idag har jag inga större planer för dagen. Smsade både My och Sandra innan så får se om de svarar. Ska i alla fall hämta ut mitt andra paket från H&M som jag fick beställa om. Har inte hunnit skriva om det lilla missödet i bloggen än så tänkte göra det nu så nu förstår varför jag fick beställa ett nytt paket med nya saker.

Hade ju beställt en klänning och ett par skor (finns i detta inlägget), det tog en himla tid innan paketet kom fram till utlämningsstället. Det låg nere på Malmös postcentral i två dagar innan det skickades iväg. Fick paketet efter någon dag och när jag skulle hämta ut det så jag att någon hade sprättat upp det längst med ena kanten.

Det var inte fult gjort utan det såg ut som om någon hade skurit med en liten kniv eller liknande för kanten var fin. Tyckte även att det var väldigt lätt och litet då jag hade beställt ett par skor med och de väger i alla fall lite. Kollar ner i paketet och kollar min orderbekräftelse, skorna står med på listan men de ligger inte i paketet. Summan av allt: någon har tagit mina skor samt underkläder som jag hade beställt. Klänningen var kvar!!!

Nu fick ni läsa lite om mitt paket, som jag egentligen inte skulle ha skrivit om men så blev det. Har ringt till både H&M och Posten. Så en reklamation är gjord och posten skulle undersöka saken, visst skorna och underkläderna kostade inte så mycket, men ändå!!!! Rätt ska vara rätt, posten får inte lov att skicka ut skadade paket utan att sätta fast en liten lapp om det.
/ Sofia Werlin

Kommentera här