Vinn en wellnessbok... (AVSLUTAD)

Börjar morgonen med en tävling, inte helt fel va? Denna gången har någon utav er chansen att vinna en wellnessbok skriven av Annette Lefterow.

I boken får du lära dig allt om yoga, pilates, meditation och ayurveda. Lär dig att dämpa stressen och bygg upp en styrka. En jättebra bok enligt mig själv då jag har den själv och där är en massa bra övningar som känns i kroppen dagen efter, om man gör de rätt.


Reglerna är enkla, du behöver bara skriva en kommentar med din mailadress.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Elin Markusson

Kommentar postad den

Åh men en perfekt bok skulle det där vara o vinna. :) Jag vill vara med. Min mail: [email protected]

Jannica

Kommentar postad den

Vilken bra tävling :) Ja som stressar så! Jag är med!

[email protected]

Anna. L

Kommentar postad den

Är jättegärna med och har även tipsat på min lilla blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/wellnessbok.html

Katarina

Kommentar postad den

Jag är med, mailen står däruppe :)

Smala Jessica

Kommentar postad den

Självklart vill man vara med och tävla :D

Peppkram

Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Kommentar postad den

En perfekt bok som hade kommit till nytta här hemma :)



[email protected]

moa

Kommentar postad den

Åh, den här tävlingen lät perfekt för mig, då jag är otroligt stressad, precis hela tiden. Och, det börjar ta ut sin rätt på min kropp nu.



Så, jag är gärna med! :)

Jag har lämnat min mail, där i epostadress-fältet.

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Kommentar postad den

Låter som en bra bok för mig som lätt stressar och har svårt ibland att koppla av sen när allt är lugnt.



Jag är med :)

lina

Kommentar postad den

Hej fin blogg :)

Malin

Kommentar postad den

Vilken rolig tävling. Kan behöva stressa ner lite så. Jag är verkligen med. [email protected]



Ha en bra dag!

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävls, så perfekt det hade varit :)



min mail: [email protected]



Ps har uppdaterat bloggen nu :) Ds

mathilda

Kommentar postad den

åh, den skulle ju vara jättekul att vinna. hoppas man lyckas nångång ^^

Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Kommentar postad den

Tack så mycket gumman <3

Goranka Stjernström

Kommentar postad den

Stress är mitt andra namn! [email protected]

Marie Lidén

Kommentar postad den

Kul! Wellnessböcker gillar jag =) [email protected]

Camilla

Kommentar postad den

Att stretcha och andas ut på rätt sätt har jag velat kunna en läängre period. men har inte kommit till skott att ta råd eller hjälp till det, därför hade den boken varit gudomlig hjälp på vägen :

livsvis

Kommentar postad den

En ypperlig bok, kanske man kan komma igång på allvar då?

[email protected]

Ronja

Kommentar postad den

[email protected]

Jag är med!

Jätte fin blogg besök järna min också!

Caroline L

Kommentar postad den

Jag är gärna med:)

Johanna - Heartfitness

Kommentar postad den

Vilken fin bok! Jag vill gärna vara med :)

Josefine - mamma till Hugo

Kommentar postad den

Är med.

Mari

Kommentar postad den

Jag vill också vara med. Skulle verkligen behöva lära mig slappna av.

[email protected]



Kram

Emma

Kommentar postad den

Jag vill vara med! :)

Liselotte

Kommentar postad den

Hej! Är gärna med och tävlar!

Linda

Kommentar postad den

jag är jätte gärna med!:D

Eva

Kommentar postad den

<3 Kram pa dig, hoppas du uppnar allt du förutsatt dig!

Becca

Kommentar postad den

Åh, en tävling som inte skulle vara fel att vinna!

Inga-Lill

Kommentar postad den

Låter som en bok många skulle behöva, även jag. Vill vara med och hoppas på tur. Må väl!

care69

Kommentar postad den

Jag är gärna med!



har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/01/28-jan-vinn-en-wellnessbok.html



care69(at)live.se

Elin

Kommentar postad den

Jag är med! ^^

Lina

Kommentar postad den

Vilken mysig bok :)

victoria

Kommentar postad den

Vilken bra bok :)

[email protected]

Sarah

Kommentar postad den

Ååh, jag vill så extremt gärna vara med ! :D

Skulle nog hjälpa mig kunna gå ner mina 10 kg som jag strävar efter :)



Underbar blogg ! <3

Angelica

Kommentar postad den

Åh vad fin blogg du har, lite avis är jag faktiskt.. hihi



Jag är jättegärna med och tävlar också :)

Linda

Kommentar postad den

Klart jag också vill vara med :D

Elin

Kommentar postad den

Vill jättegärna vara med och tävla om den boken, skulle jag definitivt ha mycket användning av som stressar så! :)

Ingrid

Kommentar postad den

Perfekt till min mamma som stressar alldeles för mycket! Jag är jättegärna med! Kram, Ingrid

sofie

Kommentar postad den

Jag är gärna med :)

Mystjejen

Kommentar postad den

Den vill jag gärna vinna jag med:) mejl [email protected]

Anna Vid

Kommentar postad den

Hejsan!

Jag är jätte gärna med och tävlar.

Känns som att man många gånger glömmer att man även måste bry sig om sitt inre.

Att man borde stanna upp och känna, "detta är jag".

Hoppas på tur så jag kan få den möjligheten i vardagen.



Mvh//Anna Vid

[email protected]

Linda

Kommentar postad den

Jag är med! =) [email protected]

Carita

Kommentar postad den

Hej, jag är jättegärna med!



Ha en fin helg!

Annelie M

Kommentar postad den

Jag vill gärna tävla:) Vill bli smidigare och smärtfri.

Mattias

Kommentar postad den

Hej! Jag är givetvis med! länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/28-jan-vinn-en-wellnessbok.html och hoppas på tur!

Mattias

SoffiZ-Oliwers mamma

Kommentar postad den

Jag är gärna med!

[email protected]

Mystjejen

Kommentar postad den

Ååå jag är med, skulle behöva en sådan:)



Mail: [email protected]

Mystjejen

Kommentar postad den

Ååå jag är med, skulle behöva en sådan:)



Mail: [email protected]

Mystjejen

Kommentar postad den

Ååå jag är med, skulle behöva en sådan:)



Mail: [email protected]

josefin - följ mitt nya liv 2011

Kommentar postad den

Åh jag är så gärna med! Skulle verkligen behöva inspiration. Har så svårt att verkligen komma igång ordentligt :( Kram!



Mail: [email protected]

Mystjejen

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med och tävla om den, för jag behöver verkligen en sådan bok. Hoppas på tur!Mail:[email protected]

Jennie

Kommentar postad den

Jag vill också att min blogg ska vara så fin som din, men jag har ingen aning om hur man gör :D hehe!

Men jag vill absolut vara med & tävla - [email protected]!

Kram på dig!

Kommentera här