Vinn en fyll-i-bok eller kärlekscheckar... (AVSLUTAD)

Denna söta lilla tävling avslutar jag i lagom tid innan alla hjärtans dag. Jag kommer även att dra en vinnare som vinner ett litet tröstpris, även detta i alla hjärtans dag present. Det blir även en kort tävling men alla regler finner ni nedanför..

Första priset - boken En kärleksförklaring:

Andra priset - Kärlekscheckar:

Tävlingsregler:

»
För att få en lott i tävlingen, skriv en kommentar med din mailadress.

» För att få två extra lotter i tävlingen, skriv om tävlingen i din blogg, länka till tävlingen och skriv en kommentar med din mailadress samt länken till inlägget.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Jannica

Kommentar postad den

[email protected]



Länkat dig här

http://jannicaaenneby.blogg.se/2011/january/tavlar-3.html

olivia

Kommentar postad den

är med :)

Kashaya

Kommentar postad den

Är gärna med.=) Söta kärlekscheckar, var kan man köpa dom?

pernilla:-)

Kommentar postad den

Vill också va med. Fast har ingen blogg. Finns inte riktigt tid för det. :-)

madde

Kommentar postad den

[email protected]

Annicka

Kommentar postad den

Jag är med!



Linda, Baloos Fruga <3

Kommentar postad den

Är så glad ska du veta :)

emma - 19årig mamma till hugo :)

Kommentar postad den

jag är med =) <3

Linda, Baloos Fruga <3

Kommentar postad den

Vad spännande :) Den kan inte bli bättre :)



Jag är med i denna tävlingen med, dock kan jag inte skriva ut min mail adress här, men det förstår du kanske, du har ju den ändå :)



Ska skriva ett inlägg nu :)

Malin I Form

Kommentar postad den

Jag är med :D



[email protected]

Linda, Baloos Fruga <3

Kommentar postad den

Nu ligger inlägget uppe.

Va bra :) Man vet ju aldrig vem som läser :)

Christine

Kommentar postad den

oh vilken härlig tävling, om man nu inte skulle vinna, hehe var kan man hitta dessa saker? Ska länka hit nu! :)

Christine

Kommentar postad den

Så nu har jag länkat till din blogg och din tävling, hoppas jag gjort rätt :S vet inte riktigt, haha. Men här är i alla fall länken till inlägget där jag länkar till dig! http://loveiswritten.bloggplatsen.se/2011/01/29/4478300-uppe-med-tuppen-eller-inte/

Mia

Kommentar postad den

Jag vill verkligen vara med! Vilka underbara presenter till allahjärtans dag!! Min sambo skulle bli så överasskad :)

care69

Kommentar postad den

Jag är med!



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/01/9-feb-vinn-en-fyll-i-bok-eller.html

Liselotte

Kommentar postad den

Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat för extralotter http://liselottess.blogspot.com/2011/01/fyll-i-bok-eller-karlekscheckar-92.html

Caroline L

Kommentar postad den

Jag är med, en lott:)

Ingrid

Kommentar postad den

Åh jag är gärna med och tar en lott :)

tess/therese

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar :) med en lott för jag har ingen blogg.

Annika

Kommentar postad den

Jag vill också gärna ha en lott!

Cassie

Kommentar postad den

Jaaaaag är med! :)



[email protected]

MLI

Kommentar postad den

Kul!

Jag är också med!! :)

Pernilla

Kommentar postad den

Jag är med:)

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Kommentar postad den

Jag är med :)

Love and be proud

Kommentar postad den

Jag deltar gärna!

Åsa

Kommentar postad den

Kul tävling!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Emilia

Kommentar postad den

Å jag vill försöka vara med. Tur i kärlek...

Ida

Kommentar postad den

Vilken rolig tävling!! Jag hoppas på lite tur nu! =)

Mari

Kommentar postad den

Hejsan!!

Jag vill occkså vara med i tävlingen. Kommer att skriva om tävlingen och även länka till den.



Kram

Mystjejen

Kommentar postad den

Hej,

Jag är med och har länkat här:

http://mystjejen1.wordpress.com/tavlingar-2/

mail:[email protected]

Kram <3

Carita

Kommentar postad den

Jag vill vara med :]

Gabriella J

Kommentar postad den

Jag vill ha en lott. Har tyvärr ingen blogg:-)

Saga

Kommentar postad den

Jag är med =D

Mattias

Kommentar postad den

Jag ska vara med! ;D min mail, har du! ;D

Louise

Kommentar postad den

jag är med :)

Malin - Q r i s t a a l l ♥

Kommentar postad den

Jag är gärna med! :)

Erika-Mitt Nya Liv

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med i tävlingen och vinna en kärleksförklaring till min sambo :)



Hälsningar

Erika Wilhelmsson

Erika-Mitt Nya Liv

Kommentar postad den

För extra chans att vinna har jag länkat i min blogg: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html



Hälsningar

Erika Wilhelmsson

sofie

Kommentar postad den

jag är med :)

Sanna

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med och förgylla min och min sambos alla hjärtans dag :)

Linda

Kommentar postad den

Vill absolut vara med och tävla



Håller tummar och tår och hoppas på tur

Kram Linda

Linda

Kommentar postad den

och länkar det gör jag här



http://familjengranberg.blogg.se/2011/february/vinn-en-fyll-i-bok-eller-karlekscheckar.html



Kram Linda

evamar

Kommentar postad den

Härliga Alla hjärtanspresenter!



Jag är med och länkar här:



http://evamar.blogg.se/2011/february/karleksvinster-9-feb.html

J o H a N N a - tävling pågår!

Kommentar postad den

ohh jag är absolut med :) skulle vilja ge denna underbara bok till min älskade sambo.. han har precis lärt sej svenska så denna bok skulle bli perfekt :)är en fattig student så har inte råd till nån alla hjärtans dag present heller :(

Emma

Kommentar postad den

Jag är med! Vill vinna den till min sötnos. :)

Emma

Kommentar postad den

För två extra lotter så har jag länkat till tävlingen här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/fyll-i-bok-92.html.



Håller alla tummar och tår och hoppas. :)

Therese

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat på min blogg.



Mvh // Therese

bitskemma

Kommentar postad den

jag vill vara med=)

Sandra

Kommentar postad den

Jag tävlar gärna! =)

Emeli - Mamma till Nathalie

Kommentar postad den

Jag är med. Skulle så gärna vilja vinna det här till min Älskade.

alexandra mamma till tove

Kommentar postad den

jag är gärna med i sista minutrerna.. :)



jag har länkat här http://axdal.se/troll/2011/02/09/idag-kl-12/

Kommentera här