Vinn ett presentkit från Body Shop

Nu startar jag upp den nya tävlingen och alla regler står längre ner i detta inlägget. Enkla regler att följa och kanske har du turen på din sida denna gången. Skadar aldrig att vara med.

Du kan vinna ett litet presentkit från Body Shop i doften Pink Grapefruit...


» För att få en lott i tävlingen ska du:
skriva en kommentar i detta inlägget och din mailadress.

» För att få två lotter i tävlingen ska du:
skriva ett inlägg på din blogg, länka till tävlingen, skriva en kommentar här i inlägget
och skriva din mailadress.

» För att få tre lotter i tävlingen ska du:
skriva ett inlägg på din blogg, länka till tävlingen, skriva om ditt bästa sommarminne denna sommaren i inlägget, skriva en kommentar här i inlägget
och skriva din mailadress.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar; Ja jag blir sa trött pa folk som inte gör det de ska...usch. Da borde man kanske överväga att skaffa sig ett annat jobb, om det är sa trakigt eller jobbigt sa man inte orkar göra det man ska...!

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Jasa, vem sa det da? En kollega`? Taskigt i alla fall, alla kan ju göra fel. Det är ju en sak att göra fel nagon gang än att hela tiden slappa och inte göra sitt jobb, som vissa andra.

Linda

Kommentar postad den

Ska man skriva sitt bästa sommarminne i en kommentar till dig? eller ska man skriva det i det inlägget som man länkar till tävlingen?

Andréa

Kommentar postad den

Jag är med! :)



[email protected]

Carin

Kommentar postad den

Jag vill vinna kitet ;) (1 lott)

Linnea

Kommentar postad den

Jag kan försöka vara med igen!

Linda

Kommentar postad den

Sv; aha okej :), du än liten fråga får jag ta den där bilden du har och använda den i inlägget till tävlingen :)

Anna

Kommentar postad den

Ja, prova det, men var försiktig. Var tydligen flera som inte tyckte Klorin var så himla bra. Jag har dock gjort det flera gånger och det har alltid blivit bra :D

Linda

Kommentar postad den

Sv; okej :)

anna

Kommentar postad den

haha låter bra det :D

My

Kommentar postad den

Ja det var asgott!

Louise

Kommentar postad den

Vill jättegärna vinna kitet, älskar Body Shop! .)

Har länkat och skrivit om bästa sommarminnet i bloggen http://cauterize.blogg.se/2010/september/tavling.html

Linnea

Kommentar postad den

Här har du en länk till mitt tävlingsinlägg http://stegdagboken.blogg.se/2010/september/jag-tavlar.html#trackback



Man måste ju göra allt man kan gör att vinna haha.

Anna - min viktresa med Xtravaganza

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar! :) Har tipsat på min blogg: http://annaburman.blogspot.com/2010/09/jag-tavlar.html

Linda

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar. jag har skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen, har länkat till tävlingen och skrivit om mitt bästa sommarminne denna sommar :)

Susanne

Kommentar postad den

Detta vill jag vara med och tävla om!

Elin

Kommentar postad den

Jag är med! ^^

Mimmi

Kommentar postad den

Jag är självklart med och tävlar! Här är länken till mitt tävlingsinlägg; http://jagkanigen.blogg.se/2010/september/jag-ar-med-och-tavlar-igen.html



KRAM!



[email protected]

Mimmi

Kommentar postad den

Det kan ha blivit fel länk. Här är rätt: http://sofija.blogg.se/2010/september/vinn-ett-presentkit-fran-body-shop.html?_tmp=37f6ce881a679b359ee14761a081778f2f1aa90a



KRAM!

Erika

Kommentar postad den

Hej. Har skrivit om min sommar som var otroligt bra i år så det blev många sommarminnen lite kortfattat. Nu är jag med och tävlar med 3 lotter och har givetvis länkat till dig i bloggen. Ta en kik!

/Erika

Madde

Kommentar postad den

Klart jag vill vara med och tävla om sådana härliga produkter!

Sandra

Kommentar postad den

Jag deltar :)

Erika

Kommentar postad den

Jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar



I sommras vann jag över min pojkvän i minigolf. han har svårt att ta att jag är duktigare än honom i något slags spel eller sport. Det va kul!

Malin

Kommentar postad den

Jag är med, Älskar Body Shops grejer =)

Camilla

Kommentar postad den

Är gärna med!!!

Håller alla tummar!

Lisa

Kommentar postad den

åh, pink grapefruit är min favvo! :) skulle pigga upp i höstrusket som är på väg!

helena

Kommentar postad den

för 1 lott: jag är gärna med :)

för 2 lotter: har länkat här: http://hellavixx.devote.se/blogs/5933162/presentkit-fraan-body-shop.htm

för 3 lotter: bästa sommarminnet är när jag och mina kompisar var på grönan i augusti.. glömmer aldrig :)



kram Helena :D

[email protected]

Cassandra

Kommentar postad den

Jag vill givetvis vinna :)

Mickan

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar! :)

Homestylist

Kommentar postad den

Då satsar vi på en lott i tävlingen.

Marlene

Kommentar postad den

Super tävling :)

Madde

Kommentar postad den

åh vad roligt . Jag är med i tävlingen :)



[email protected]

Elin

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar!

Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Kommentar postad den

Åh jag vill vara med, vilken toppentävling! Jag älskar body shops produkter!

Joanna

Kommentar postad den

Får bli en lott i tävlingen ;)

Tess

Kommentar postad den

ja vill va med o tävla :)

Caroline

Kommentar postad den

jag är med och tävlar!

Tess

Kommentar postad den

tack för att du påminde om e-posten! :)

Alexandra

Kommentar postad den

Jag vill delta :D

Kommentera här