Film, iPhone och powerwalk...

Har nyss duschat och ätit frukost. Blir jobb idag igen, 13:00 - 19:15. Får hoppas att timmarna går snabbare idag tillskillnad från vad de gjorde igår. Men det är alltid svårt att veta men hoppas kan man alltid göra. Jag och Agneta tog med oss den nya Sex and The City filmen hem igår, den släpps på onsdag, men ibland har man tur när man jobbar i butik.

Tänkte se den sen ikväll, hann inte se den när den gick på bio. Får betala den på onsdag då den inte ligger inne i datorsystemet förrens då. Får hoppas att den är bra i alla fall, ska fråga om Agneta hann och se den igår. Vi pratade om att man kanske borde se första filmen innan man ser andra!

Har hittat en iPhone på blocket som jag gärna vill ha. Har mailat han som säljer den då där inte står något nummer till honom. Får hoppas att den finns kvar och att han kan skicka lite bättre bilder på den så man ser om den är repig eller inte. Annars får jag ta ett abonnemang via tele2, vilket jag egentligen inte vill!

Blev en powerwalk imorse, väldigt skönt faktiskt och jag hoppas att det ger ett någorlunda bra resultat imorgon. Vägde mig imorse och då visade dock vågen 74,7 kg vilket betyder att jag har gått upp 0,6 hg denna veckan. Men nu vägde jag mig innan powerwalken och jag tänker inte ställa mig på vågen förrens imorgonbitti.

Nu ska jag börja sminka mig lite och sen blir det att svara på kommentarer. Ska även kolla min mail och se om personen med iPhonen har svarat mig. Lägger upp ett tidsinställt inlägg sen under jobbpasset.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lilitha

Kommentar postad den

Visst är det bra med att kunna tidsinställa inlägg. Trevlig Samhain. Kram Lilitha

Christine

Kommentar postad den

var filmen bra? :) Lite orättvist dock att du/ni kan kolla innan alla andra som vill hyra :P men man ska väl ha några arbetsförmåner :)

Kommentera här