Mineral Eyedust Ögonskuggor...

Nu har du chansen att vinna två mineral eydust ögonskuggor från makeupcosmetics. Jag har valt ut mina två favoritfäger därifrån och en utav er läsare kommer vinna dess två.

Ögonskuggorna är i fulla storlekar5 ml och en burk räcker i 8-12 månader om du använder dom dagligen. Det krävs alltså inte mycket för att få en snygg och jämn färg.


För att få 1 lott i tävlingen skriv en kommentar att du är med och tävlar. Glöm inte din mailadress

F
ör att få 2 lotter i tävlingen ska du länka till tävlingen i din egna blogg. Skriv sedan en kommentar till mig med länken till inlägget. Glöm inte din mailadress

F
ör att få 3 lotter i tävlingen ska du länka till tävlingen i din egna blogg samt skriva hur du hade matchat färgerna till våren och sommaren. Skriv sedan en kommentar till mig med länken till inlägget. Glöm inte din mailadress
/ Sofia Werlin

Kommentarer

rebecka

Kommentar postad den

Jag är gärna med :}

kramis

moaa

Kommentar postad den

Jag vill vara med!

Anna

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar!

Ann Catrine

Kommentar postad den

Vilka snygga färger, klart jag vill vara med och tävla om dom!

Länkar till tävlingen ifrån min blogg...

Kashaya

Kommentar postad den

Jag tar gärna en lott.=) Har aldrig testat mineralskuggor.

moa

Kommentar postad den

Sådär, nu har du min mail :)

Ann Catrine

Kommentar postad den

Här kommer länken, och där visar jag vad jag skulle matcha ev vinst med!



www.mormormu.blogg.se/2010/march/tavling-pagar.html

Sandra

Kommentar postad den

sv: härligt det! Det är bara bra med mig också :D

ERICAPERZZON

Kommentar postad den

Jag provar att lämna bara en kommentar och hoppas att det räcker:)



/E

WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar!:)

fanny ♥

Kommentar postad den

jag vill vara med:)

Linnea

Kommentar postad den

Jag vill vara med! Jag skriver ett inlägg i bloggen och länkar hit :) Återkommer med länken senare!

Linnea

Kommentar postad den

Här kommer länken : http://katinaheldine.blogg.se/2010/march/jag-tavlar.html

Frida [hobbyfotograf]

Kommentar postad den

Jag vill vara med i tävlingen! =)

Therese

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar! :)

Josefine

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar! :)

Andréa

Kommentar postad den

Jag vill självklart vara med och tävla :)



[email protected]

Kommentera här