Vinn en voodoll

Nu har du chansen att vinna en voodoll i min blogg. Information, tävlingsregler och vilken voodoll du vinner kommer lite längre ner i inlägget.

Lånat från voodolls hemsida:
"Att bära eller ge bort en VooDoll är ett sätt att sprida lite magi i vardagen. Varje VooDoll har sina egna specifika egenskaper. Dessa kan användas för att uppnå både kortsiktiga och långsiktiga målsättningar. Som om inte det vore nog finns det dessutom en hel del gamla finurliga ritualer som man kan genomföra för att få lite extra fart på sin VooDoll.

Man kan naturligtvis ha en VooDoll utan att tro på VooDookraften. Fast det är klart, det skadar ju aldrig att prova.."



Health girl har en starkt vilja och ger aldrig upp. Hon tycker om att ha kontroll över sitt eget liv.

Health girl är målmedveten och försöker alltid ha en positiv inställning. Hon lever ett aktivt liv och praktiserar bland annat power yoga för att hålla sig i toptrim.

Health girl hjälper dig att må bra och komma i form.


För att få en lott i tävlingen ska ni skriva en kommentar till mig i detta inlägget om hur mycket healt girl kostar om man vill köpa henne själv. Klicka er in på voodolls hemsida. Skriv även er mailadress i kommentaren.

För att få två lotter i tävlingen ska ni skriva om tävlingen i er egna blogg. Ni ska även länka tillbaka till min blogg och till voodolls (voodolls.se). Skicka adressen till tävlingsinlägget i en kommentar till mig och er mailadress måste finnas med.

För att få tre lotter i tävlingen ska ni länka till min blogg och till voodolls (voodolls.se) samt att ni ska skriva ert bästa sätta att finna motivation till att träna. Skicka adressen till tävlingsinlägget i en kommentar till mig och er mailadress måste finnas med.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Anna S

Kommentar postad den

Nu ahr jag lagt till dig! :)

Gynning

Kommentar postad den

Ha en fortsatt trevlig kväll

Josefin

Kommentar postad den

vad sött :D

Josefin

Kommentar postad den

sv: den smakade jag häromdagen, riktigt goda!! =)

Josefin

Kommentar postad den

sv: hahaha ja =) söt du är!

Fride

Kommentar postad den

Det tycker jag med! Varför skulle man inte skryta om det lilla livet? :) hihi

Emmy

Kommentar postad den

hihi så söta

A green cupcake

Kommentar postad den

skulle vilja vara med :) men blogg.se vill inte samarbeta med mig, men vad söt den var. Har du något därifrån?

Fröken Viktig

Kommentar postad den

99:- kostar dem :)



[email protected]

A green cupcake

Kommentar postad den

jag är med, hon kostar 99 kr. har skrivit inlägget nu. Titta i min blogg.

E

Kommentar postad den

99 kronor kostar den lilla sötnosen ! :)

linda G

Kommentar postad den

jag är med ....



hon kostar 99:-



mail: [email protected]

Sara

Kommentar postad den

Jag vill gärna delta!

Lilla söta tjejen kostar 99 :-

Här är länk till mitt inlägg: http://rizzy.blogg.se/2010/february/tavling-2.html



Bästa motivationen hittar jag om jag kikar i någon tidning som har tränings tips. T.ex. det senaste numret av SOLO. Där fick jag motivation. Musik ger mig också bra motivation, en bra dag skadar aldrig heller! :)



Min mail: [email protected]



Kram

Citrin

Kommentar postad den

Jag är med. :) Den kostar 99 kronor.

anna

Kommentar postad den

Jag är gärna med! :) Dom är ju supersöta!



Den kostar 99 kr! :)

Jessica

Kommentar postad den

Hej!

Självklart vill man vara med och tävla. Healt girl kostar 99 kr på deras hemsida, och nu har jag skrivit om tävlingen i min blogg (http://smalajessie.blogg.se/2010/february/jag-tavlar-hos-sofia.html) och länkat till din blogg och voodolls. Mitt bästa sätt att hitta motivation till träningen måste vara bloggen och diverse träningsdagböcker som finns. Jag blir peppad när jag kan se svart på vitt att man har varit duktigt. På Funbeat tex (som jag använder) ser man varje vecka se staplar över veckans träning och det är såå peppande att göra lite bättre varje vecka, det är träningsmotivation för mig :D



Peppkram

Nelin

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla!



Health girl kostar 99:- på hemsidan.



här finns mitt inlägg: http://nelinslchf.blogg.se/2010/march/jag-tavlar-om-en-health-girl.html



Min bästa träningsmotivation är när jag berättar för mig själv hur fantastiskt det känns när jag väl börjat svettas. Och, hur underbart fantastiskt det känns efteråt nr endorfinerna har satt eld på kroppen och man känner sig oövervinnerlig. (It's a drug...)

Kelly

Kommentar postad den

jag e med o tävlar! den kostar 99 kr :)

P r i n c i p e s s s a ♥

Kommentar postad den

99:- kostar den! :)



[email protected]



Gullig tävling!! :)

Kashaya

Kommentar postad den

Hon kostar 99 kr

Kommentera här