Te, Hawaiian Tropic och fyrverkerier...

Åt frukost för ett tag sen och jag har även hunnit med att göra en laddning maskrosrotte. Sitter och dricker en kopp just nu och jag lär säkert dricka två till idag. Fungerar gör det i alla fall och jag är glad att jag fick receptet och jag hoppas att ni läsare uppskattade att jag skrev det till er med.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Blir att smörja in sig med lite Hawaiian Tropic Sun Dial också. I alla fall i ansiktet, på bröstet, nacken och armarna. Gillar verkligen den produkten då man kan ställa in hur mycket brun-utan-sol där ska komma. Och förutom brun-utan-sol krämen så är där vanlig hudlotion med som gör att det blir ett jämt resultat.

Måste bort till jobb sen med och köpa nya batterier. Har helt glömt bort att ladda mina i kameran och de hinner inte bli fullt laddade innan vi ska iväg. Så ska köpa med mig ett par extra så man kan ta bilder på allt och även ta bilder på fyrverkerierna. Har ju en inställning som gör att man kan ta bilder på just det, ska bli roligt att testa den..

Allt inom kläder, hår och smink är klart. Ska fixa med salladen sen med som vi ska ha med oss. Blir en grönsallad med lök och tomat samt fetaost tärningar. Kommer bli jättegott, gillar man fetaost så går alltid en sallad med det i hem.

Nu ska jag ner i duschen, svarar på era kommentarer när jag har duschat. Ska försöka ta bilder sen på dagens outfit och sminkningen. Men det blir inte förrens lite senare, eftersom vi inte ska köra hemifrån förrens vid sjutiden så vill man inte sminka sig redan nu...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Bra val! De är helt enkelt bäst! :)



Ja haha mitt har var helt frostigt :D

Kommentera här