Vinn en stegräknare..


Pedometer med mekanisk rörelsesensor. Mäter tid, kalorier, steg och distans. Bör fästas vid midjan eller på ett bälte för en korrekt mätning.

» Pedometer
» Tid, kalorier, steg och distans
» Mekanisk rörelsesensor
» Fästs vid midjan eller i ett bälte


För att få en lott i tävlingen skriv en kommentar och din mailadress.

För att få två lotter i tävlingen skriv en kommentar, din mailadress och tipsa om tävlingen i din blogg.

För att få tre lotter i tävlingen skriv en kommentar, din mailadress och tips på bra träning i din blogg.


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linnea

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla!

Vore ju perfekt födelsedagspresent till mig med som fyller år den 4:e sept haha. Jag ska skriva ett inlägg på min blogg direkt! :)

Jessica

Kommentar postad den

Vill gärna vara med och tävla :D Min mailadress är [email protected]



KRAM

Rebecca

Kommentar postad den

oh jag vill vinna!



[email protected]

Tweety

Kommentar postad den

Jag vill vara med & tävla. Min mailadress: [email protected]

Linnea

Kommentar postad den

Glömde ju min mail!:)

Malin

Kommentar postad den

Vilken bra tävling! Jag är definitivt med och tävlar. Här är mitt inlägg där jag tipsar om bra träning:



http://mejline.blogg.se/2010/august/stegraknare-mitt-basta-traningstips.html

Linnea

Kommentar postad den

Förlåt för att jag skickar så många kommentarer haha. Men här är länken till inlägget med mina tips! http://stegdagboken.blogg.se/2010/august/forebild.html

Emma

Kommentar postad den

Roligt med tävling! Jag vill vara med ;D Och jag vill vinna!



[email protected]

freja

Kommentar postad den

jag vill vinna! :D:D

Erika

Kommentar postad den

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

skulle bli en perfekt födelsedagspresent då jag fyller år den 3 sep.

Anna

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar! :) Har tipsat i min blogg: http://annaburman.blogspot.com/2010/08/jag-tavlar.html

johnny

Kommentar postad den

jag är med :D

Malin

Kommentar postad den

Ååå skulle jättegärna vilja ha en stegräknare och få en liten sporre till att promenera mer. HATAR att promenera nämligen, men det är väl ett nödvändigt ont om man ska ner 25 kg ;)

Caroline

Kommentar postad den

hej, jag vill jättegärna vara med & tävla :)

[email protected]

Louise

Kommentar postad den

Åhh...vill gärna vinna. Skulle vara en bra motivation för att komma igång och gå ytterliggare lite mer. Har länkat och skrivit tips på motion på bloggen min.

http://cauterize.blogg.se/2010/august/stegraknare.html

Cornelia

Kommentar postad den

Jag vill vara med i tävlingen :)

Carita

Kommentar postad den

Jag vill vara med :)



[email protected]

Anonym

Kommentar postad den

jag e med.

[email protected]

Pernilla

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla. Passar perfa som present till min syster som börjat ta tag i träningen på allvar

Mimmi

Kommentar postad den

Nu är jag också med och tävlar :)

Länk till mitt inlägg där jag skriver om din fina tävling;

http://jagkanigen.blogg.se/2010/september/jag-ar-med-och-tavlar.html



KRAM!

BENITA - itsallabouttakingcontrol

Kommentar postad den

Jag är med om 1 lott :D



Krams

Kommentera här